Håpet om en terminspire ❤

CD18 - PP1 etter MA

Oppdatering etter time hos fertilitetsklinikken

Først må jeg si at de virker å være utrolig hyggelige de som jobber der! Føler de virkelig ville hjelpe oss og ta vare på oss, så det var godt:happy:
Prøvene våre ser fine, og normale ut - og godt innenfor grensene!
Hun tok også ul, og kunne se at egget var sluppet, men ikke når! Kan tenke meg at det da var i natt eller til morgenen idag, da testen var super positiv i går! 1 dpo i morgen da, med andre ord :shy:

Meg og mannen sitter nå venter på blodprøver nå, for å sjekke etter komosomavvik! Vi får håpe den kommer tilbake negativ!:rolleyes:

Jeg skal starte med medisiner fra idag! Lutinus x3 hver dag og otrivelle skal settes hver tredje dag! Skal fortsette med dette til annen beskjed gis, eller til uke 12 v/graviditet!:happy:
Så her var det bortkastet å kjøpe mange tester hvert fall, da otrivelle uansett vil gi utslag:hilarious:
Men er satt opp blodprøver 25 og 28, for å evt se om det er en graviditet! Så er bare å smøre seg med tålmodighet og vente i 2 uker :shy:

De anbefalte også å legge inn aksjer i idag og morgen, så kommer nok til å gjøre det!:D

Kommer mensen om 2 uker skal jeg si ifra til de, og de setter opp time til vannscaning(?), og jeg skal da starte med letrozol!

Så nå har vi en plan fremmover, og det er godt:happy:

De sa også at det var bare å ta kontakt dersom det var noe! Så veldig fornøyd alt i alt!:happy:
Føler meg heldig med så god oppfølging kort tid etter MA!
 
Så bra dere har en plan!

Jeg har vært på utredning for habituell abort. Tok en haug med blodprøver og på sykehuset tok jeg vannscann av livmor.

Fikk ikke noe behandling der, men av privat gyn fikk jeg Lutinus 3x dagen.
 
Det hørtes ut som en god plan, og uansett godt å ha noe å forholde seg til! :)
 
Så bra dere har en plan!

Jeg har vært på utredning for habituell abort. Tok en haug med blodprøver og på sykehuset tok jeg vannscann av livmor.

Fikk ikke noe behandling der, men av privat gyn fikk jeg Lutinus 3x dagen.

Tok blodprøve i forkant og mannen leverte sædprøve 30 min før timen her:happy: og ja, det var en del blodprøver som ble tatt da ja :hilarious:

Veldig godt å ha en plan! Gruer meg litt til otrivelle, og irriterer meg at jeg kan drite i å teste etter graviditet denne pp'n:hilarious:
Lutinus tok jeg ved sist graviditet, så den kjenner jeg hvert fall til:happy: blir festlig for kropp og lommebok fremmover :wacky:
 
Så spennende!
Godt å bli hørt og sett og få en plan.
Lykke til
 
I ettermiddag ble otrivelle satt for første gang!
Skal ha 5 "klikk" hver tredje dag, så spennende å se hvordan dette utvikler seg!
Mannen måtte sette den, da jeg ikke turte å stikke meg selv:hilarious: han var flink da hvert fall!
Men neste uke reiser han vekk onsdag-søndag, og da MÅ jeg klare det selv... Får manne meg opp:shy:
Startet også med lutinus idag igjen, og askjer er lagt inn! Skal legge inn i morgen og, som legen anbefalte oss:D
 
3 dpo - 1 PP ettet MA

Synes dagene går litt sakte, syjes jeg alltid i starten av dpo dagene! Men nå er det full uke med jobb og planer nesten daglig oppmot ikm, så tror det kommer til å gå fort mot neste uke!

Idag har vi bestilt oss tur til ROMA! Vi er over gjennomsnittet glad i å reise, og tenkte å spandere på oss denne turen med tanke på all dritten vi har gått igjennom de siste to åra, og ikke minst ha noe positivt å se frem til! Også godt med kjærestetur og tid:)
Håper ikke dette kræsjer med evt. Vannscaning eller noe slikt som fertilitetsklinikken ønsker dersom tr melder sin ankomst, men da får det bare vente til neste syklus dersom det ikke skulle passe denne gangen!
Håper selvfølgelig ikke at den dukker opp, og at vi har truffet på første pp nå etter vi mistet ❤
Men rett over to uker til Roma, så det blir en fin trøst om det ikke klaffer denne gangen!:happy:



Ha en fin søndag!
 
3 dpo - 1 PP ettet MA
Synes dagene går litt sakte, syjes jeg alltid i starten av dpo dagene! Men nå er det full uke med jobb og planer nesten daglig oppmot ikm, så tror det kommer til å gå fort mot neste uke!

Idag har vi bestilt oss tur til ROMA! Vi er over gjennomsnittet glad i å reise, og tenkte å spandere på oss denne turen med tanke på all dritten vi har gått igjennom de siste to åra, og ikke minst ha noe positivt å se frem til! Også godt med kjærestetur og tid:)
Håper ikke dette kræsjer med evt. Vannscaning eller noe slikt som fertilitetsklinikken ønsker dersom tr melder sin ankomst, men da får det bare vente til neste syklus dersom det ikke skulle passe denne gangen!
Håper selvfølgelig ikke at den dukker opp, og at vi har truffet på første pp nå etter vi mistet ❤
Men rett over to uker til Roma, så det blir en fin trøst om det ikke klaffer denne gangen!:happy:



Ha en fin søndag!

Syns også dpo dagene snegler seg avgårde... Syns det går bare tregere og tregere :hilarious:godt å ha mye å gjøre:happy:

Såå herlig med Roma :joyful: Vi elsker også å reise, og skal ha en uke ferie i uke 44, må bare finne et sted å dra til:happy:
Har vært inne på tanken med Roma faktisk, hadde vært digg:happy:

Krysser fingrene for en spise i magen I Roma:Heartred
 
Syns også dpo dagene snegler seg avgårde... Syns det går bare tregere og tregere :hilarious:godt å ha mye å gjøre:happy:

Såå herlig med Roma :joyful: Vi elsker også å reise, og skal ha en uke ferie i uke 44, må bare finne et sted å dra til:happy:
Har vært inne på tanken med Roma faktisk, hadde vært digg:happy:

Krysser fingrene for en spise i magen I Roma:Heartred

Det er det beste vi kan bruke penger på - reiser og minner! ❤
Reiser flere ganger i året om vi kan!

Det ser ut som det er mye å gjøre i Roma, så trir ikke vi skal kjede oss! Alltid vært en drøm å reise ditt, så gleder oss veldig!:D
Så artig! Vi reiser onsdagen i uke 44, så hvis dere reiser ditt så er vi der samtidig faktisk:happy:
 
Back
Topp