Håpet om en terminspire ❤

Skjønner godt at du gruer deg! Det er så rart å vente på svaret til de blodprøvene, for en håper alt er bra samtidig som en håper at de finner et "svar" :wacky:

En annen ting! Mannen skal levere sædprøve 30 min før timen, men de rekkee vel ikke se noe på den tiden? Har du vært borti det?:happy:
 
En annen ting! Mannen skal levere sædprøve 30 min før timen, men de rekkee vel ikke se noe på den tiden? Har du vært borti det?:happy:
Min tok ikke sædprøve, men vil tro dere får raskt svar. De sjekker vel med mikroskop (?) og det går kjapt :)
 
Jeg var faktisk skikkelig skuffa over at de ikke fant noe galt :hilarious:
Min tok ikke sædprøve, men vil tro dere får raskt svar. De sjekker vel med mikroskop (?) og det går kjapt :)

Ja, ikke sant! Hadde vært bedre med en liten ting som enkelt kan fikses, som også kan forklare alt :rolleyes:
Ja, det jeg lurer på så lenge det skal leveres 30 min føre! Håper på det... veldig spent :nailbiting:
Vi vet jo at vi kan bli gravide da hvert fall:shy:
 
CD 9 - PP1 Etter MA

Tok en el test etter jobb idag for å se an hvordan jeg ligger an i løypa!
See slik ut i ettermiddag;
20191001_163316.jpg
20191001_163219.jpg


Overraskende sterk for cd9, synes må jeg! Men håper det betyr el kommer som "normalt", det vil i såfall si på mandag!
Jeg håper ikke den blir forsinket, da det kan ødelegge mulighetene våres denne mnd, da vi har time på fertilitetsklinikken 10.10, og mannen skal levere sædprøve da. Det betyr null sex og onanering på to dager føre dette...
Hadde vært typisk oss med el da på onsdag, da siste muligheten blir mandag :shifty:
Jaja, får vente i spenning!
 
Den var sterk ja :) Jeg testet også i dag (CD 10) og fikk såvidt strek nr 2. På hvilken dag pleier du å ha EL?
 
Den var sterk ja :) Jeg testet også i dag (CD 10) og fikk såvidt strek nr 2. På hvilken dag pleier du å ha EL?

Etter MA nr.2 så var syklusen velsig stabil, men det som er vanlig for meg er 28/29 dagers syklus, med el på cd 14/15 :happy:
Hadde også forventa så vidt en strek nr.2!
 
CD14 - PP1 etter MA

Idag er jeg bare lei... dritt lei alt!
Startet med hovne mandler og vond hals i går kveld etter jobb, og idag er det ikke bedre, og hode har begynt å bli groggy og!
El testene blir heller ikke sterkere, og holder seg på samme nivå som ved cd9, kanskje til og med svakere? Men det tror jeg handler om fargestoff......
Blir det ikke el denne mnd? Er den forsinket? Vil el komme nå til uka som vi har time hos fertilitetsklinikken og mannen ikke kan ha sex 2 dager føre?
Føler bare at alt hele tiden skal gå i mot meg/oss! Ingenting kan bare være enkelt, ikke LITT engang.
Det var dagens frustrasjon føre kveldsvakt og paracet som snacks på jobb ikveld....


Ha en fin søndag!
 
CD15 - PP1 etter MA

Endelig ser det ut som det skjer noe her, den er ikke langt ifra positiv, og har et håp om at den er positiv i kveld! Da kan vi ha et håp for denne pp'n...
Spirte fertilitetsklinikken om det var mulig å avlevere sædprøve føre timen, som idag eller i morgen pga. El, men det var altså ikke mulig...
Så da må vi håpe på positiv el test ikveld for å ha en sjanse denne pp'n! Kryss fingrene.

Er dessverre ikke helt i form, har natt til i går blitt syk, med vond hals, tett nese, verkende kropp - og paracet som ikke gjør helt susen!
Men aksjer SKAL legges inn ikveld uansett :shy:

20191007_141733.jpg
20191007_141656.jpg

Den rosa er fra ebay, og den grønne er make sure! Så stor forskjell??
 
CD15 - PP1 etter MA
Endelig ser det ut som det skjer noe her, den er ikke langt ifra positiv, og har et håp om at den er positiv i kveld! Da kan vi ha et håp for denne pp'n...
Spirte fertilitetsklinikken om det var mulig å avlevere sædprøve føre timen, som idag eller i morgen pga. El, men det var altså ikke mulig...
Så da må vi håpe på positiv el test ikveld for å ha en sjanse denne pp'n! Kryss fingrene.

Er dessverre ikke helt i form, har natt til i går blitt syk, med vond hals, tett nese, verkende kropp - og paracet som ikke gjør helt susen!
Men aksjer SKAL legges inn ikveld uansett :shy:

Vis vedlegget 309467 Vis vedlegget 309468
Den rosa er fra ebay, og den grønne er make sure! Så stor forskjell??
Kjør på, så får dere heller utsette dne sædprøven dersom det er nødvendig. Og hvis dere legger aksjer nå så er det nok godt innafor el-vinduet ift makesure testene :Heartred
 
Kjør på, så får dere heller utsette dne sædprøven dersom det er nødvendig. Og hvis dere legger aksjer nå så er det nok godt innafor el-vinduet ift makesure testene :Heartred

Ja, får bare kjøre på nå, og håpe det er nok for denne gang :shy::Heartred
 
CD17 - PP1 etter MA .

Da var det hvert fall ikke noe tvil lengere:rolleyes:
20191009_154224.jpg


Fikk lagt inn aksjer til morgenen i går, og neste mulighet er i morgen ettermiddag/kveld!
Så gjenstår det å se om det holder eller ikke for denne pp'n.
Tok 8 for at spiren skulle sitte etter forrige MA, så er ikke så veldig optimistisk akkurat nå, spesielt når en ikke får lagt inn når en selv ønsker :shy:
 
CD17 - PP1 etter MA .
Da var det hvert fall ikke noe tvil lengere:rolleyes:
Vis vedlegget 309627

Fikk lagt inn aksjer til morgenen i går, og neste mulighet er i morgen ettermiddag/kveld!
Så gjenstår det å se om det holder eller ikke for denne pp'n.
Tok 8 for at spiren skulle sitte etter forrige MA, så er ikke så veldig optimistisk akkurat nå, spesielt når en ikke får lagt inn når en selv ønsker :shy:
Masse lykke till gode Luna! Du fortjener det:Heartred
 
Lykke til!
Sies jo man skal være ekstra fruktbar etter å ha mistet
 
Da er tiden inne! Time for utredning av habituell abort i morgen.
Kjenner jeg er spent og gruer meg! Hva skal vi forvente? Hva vil vi tro/håpe ?:nailbiting: det er så mange følelser i spinn at jeg bare håper jeg får sove i natt:hilarious:
Andre som har vært til utredning? Hva sier de? Går igjennom? Kommer dere frem til noe?
 
Lykke til imorgen
 
Back
Topp