Håpet om en terminspire ❤

Livet kan være kjipt og urettferdig ja!
Jeg slettet alt av data i apper om hvor langt jeg var på vei - så nå vet jeg faktisk ikke hvor langt jeg skulle ha vært. Jeg husker bare termindato...

Jeg tenker det er viktig at du er snill med deg selv nå. Ta hensyn til kropp og sinn, både hjemme og på jobb.
Og - vi gir ikke opp! :wav

Ja, gjorde jeg med engang, men husker likevel hvor i løypa jeg skulle vært.... dessverre :wtf:

Så sant! Viktig å tenke litt på seg selv❤
Og nei, vi kan jo ikle gi opp:rolleyes:
Liker pågangsmotet!!
 
Ja, men er jo bare 23 dager siden utskraping??
Har ingen symptomer heller, så tror ikke det! Men tar nok ny test i morgen å sjekker:rolleyes:

Hvordan går det med deg?❤
Tja, en vet aldri. Blir spennende fremover uansett da :Heartred Det går greit med meg, ble helt ferdig med blødninger for noen dager siden. Kommer til å vente 1-2 pp før vi prøver igjen tror jeg :)
 
Jeg som trodde alt hcg var ute, kanskje det ikke er det likevel? Fikk bare lyst til å ta en test, gudene vet hvorfor! Men det er hvert fall en svak strek der! Svak, men synlig...
Det "rare" er at den er sterkere enn den som jeg såpå som negativ for rett over 1 uke siden!
Kroppen er nok bare litt rar etter MA....
8/9 negativ g-test
9/9 positiv el test
16/9 svak strek på g-test
:confused005:confused005:confused005

Legger v/bilde av dagens test!
Vis vedlegget 308017
Vis vedlegget 308025
Tydelig sterkere enn den forrige altså.
Holder en liten knapp på ny spire
 
Tja, en vet aldri. Blir spennende fremover uansett da :Heartred Det går greit med meg, ble helt ferdig med blødninger for noen dager siden. Kommer til å vente 1-2 pp før vi prøver igjen tror jeg :)

Ja!:shy: skal jo til utredning, så er vel egentlig best om det ikke er noe :rolleyes:

Godt å være ferdig med det! Forstår godt at dere vil vente litt! Slik hadde jeg/vi det forrige gang også! Og er noe en bare må kjenne på:happy: ta vare på hverandre❤
 
Tydelig sterkere enn den forrige altså.
Holder en liten knapp på ny spire

Tror du?? Vet ikke om jeg tørr å håpe på det, er jo veldig kort tid siden utskraping! Men vi får se om streken blir borte eller blir sterkere:happy:
 
Tror du?? Vet ikke om jeg tørr å håpe på det, er jo veldig kort tid siden utskraping! Men vi får se om streken blir borte eller blir sterkere:happy:
Ja, blir spennende å se.
Men du ville ikke vært den første som blir gravid igjen veldig fort
 
Ja, har ikke trua på at det er noe annet enn noe hcg som henger igjen :happy:

Har du ikke trua denne pp'n? Det er jo ennå tidlig ;)

er vel mere det at jeg ikke tør å håpe så mye. for da blir jeg bare mer skuffet. så bedre å stille inn hodet på at det kun er TR symptomer jeg har og da heller bli positivt overasket. :confused: :p :hilarious:
 
er vel mere det at jeg ikke tør å håpe så mye. for da blir jeg bare mer skuffet. så bedre å stille inn hodet på at det kun er TR symptomer jeg har og da heller bli positivt overasket. :confused: :p :hilarious:

Ja, forstår hva du mener :shy:
 
Svak, svaaaaak strek idag! Så er nok bare noe som henger igjen :happy: eneste jeg synes er rart er at den var negativt for litt over 1 uke siden, menmen! Da får vi bare håpe at tr ikle venter i flere uker før hun meldee sin ankomst, litt avhengig å få taty de blodprøvene føre timen 10/10:rolleyes:

20190917_084242.jpg
20190917_084314.jpg
 
Ja!:shy: skal jo til utredning, så er vel egentlig best om det ikke er noe :rolleyes:

Godt å være ferdig med det! Forstår godt at dere vil vente litt! Slik hadde jeg/vi det forrige gang også! Og er noe en bare må kjenne på:happy: ta vare på hverandre❤
Takk :Heartred Jeg lengter sånn etter å bli gravid igjen, men vet hodet trenger en liten pause før vi prøver igjen. Håper dere får prøvesvarene raskt og god oppfølging :love2
 
En positiv oppdatering er vel påtide!

Jeg har jobbet en del med å få fokuset over på noe annet, og har med det bestemt meg med å begynne på en kostplan! Det er jo alltid spennede med noe nytt, og trenger å få fokuset over på sunn mat igjen, blitt litt mye sjokolade den siste mnd :shy: "stakkars meg" vettu...
Og har altfor mange kilo og ta av fra før så påtide å ta litt tak igjen..
Funket veldig bra sist jeg prøvde en slik plan, så er spent nå, er hvert fall motivert. Har også fått med min venninne på dette :happy:

Har også bestemt oss for å skaffe oss en katt!
Vi har snakket om det flere ganger, men stoppet opp pga. Hunden vår og tiden passet ikke! Vi tenker at et nytt tilskudd til familien vår er stort ønsket, og tror en katt vil bringe med seg mye glede! Sansynligvis noen utfordringer også, med tanke på at vi har en hund på 4,5 år:hilarious: men vi håper og tror det går fint! Vi skal hvert fall hilse og evt. Ta med oss ei lita jente på fredag!:cat:

Håper dere har en fin kveld❤
 
En positiv oppdatering er vel påtide!

Jeg har jobbet en del med å få fokuset over på noe annet, og har med det bestemt meg med å begynne på en kostplan! Det er jo alltid spennede med noe nytt, og trenger å få fokuset over på sunn mat igjen, blitt litt mye sjokolade den siste mnd :shy: "stakkars meg" vettu...
Og har altfor mange kilo og ta av fra før så påtide å ta litt tak igjen..
Funket veldig bra sist jeg prøvde en slik plan, så er spent nå, er hvert fall motivert. Har også fått med min venninne på dette :happy:

Har også bestemt oss for å skaffe oss en katt!
Vi har snakket om det flere ganger, men stoppet opp pga. Hunden vår og tiden passet ikke! Vi tenker at et nytt tilskudd til familien vår er stort ønsket, og tror en katt vil bringe med seg mye glede! Sansynligvis noen utfordringer også, med tanke på at vi har en hund på 4,5 år:hilarious: men vi håper og tror det går fint! Vi skal hvert fall hilse og evt. Ta med oss ei lita jente på fredag!:cat:

Håper dere har en fin kveld❤
Katt er koselig! Vi skaffet en omplasseringskatt for noen år siden, det beste vi har gjort noen sinne! Ok, litt sær er hun, men skikkelig fin. :Heartred
 

Vedlegg

  • D6E90FE2-29B2-49C4-8F16-F6DEA369C6F7.jpeg
    D6E90FE2-29B2-49C4-8F16-F6DEA369C6F7.jpeg
    57 KB · Visninger: 76
Katt er koselig! Vi skaffet en omplasseringskatt for noen år siden, det beste vi har gjort noen sinne! Ok, litt sær er hun, men skikkelig fin. :Heartred

Fin pus!❤
Ja, vi skal også adoptere fra Redd dyra! Det er altfor mange katter som trenger å få nye hjem:cat:
 
En positiv oppdatering er vel påtide!

Jeg har jobbet en del med å få fokuset over på noe annet, og har med det bestemt meg med å begynne på en kostplan! Det er jo alltid spennede med noe nytt, og trenger å få fokuset over på sunn mat igjen, blitt litt mye sjokolade den siste mnd :shy: "stakkars meg" vettu...
Og har altfor mange kilo og ta av fra før så påtide å ta litt tak igjen..
Funket veldig bra sist jeg prøvde en slik plan, så er spent nå, er hvert fall motivert. Har også fått med min venninne på dette :happy:

Har også bestemt oss for å skaffe oss en katt!
Vi har snakket om det flere ganger, men stoppet opp pga. Hunden vår og tiden passet ikke! Vi tenker at et nytt tilskudd til familien vår er stort ønsket, og tror en katt vil bringe med seg mye glede! Sansynligvis noen utfordringer også, med tanke på at vi har en hund på 4,5 år:hilarious: men vi håper og tror det går fint! Vi skal hvert fall hilse og evt. Ta med oss ei lita jente på fredag!:cat:

Håper dere har en fin kveld❤
Det er godt å ha noe annet å fokusere på :) Og så koselig med nytt familiemedlem! Vi fikk hund etter vi hadde prøvd noen år på førstemann og det er ett av de beste valgene vi har tatt. Hun ligger forøvrig og snorker ved siden av meg nå :D
 
Det er godt å ha noe annet å fokusere på :) Og så koselig med nytt familiemedlem! Vi fikk hund etter vi hadde prøvd noen år på førstemann og det er ett av de beste valgene vi har tatt. Hun ligger forøvrig og snorker ved siden av meg nå :D

Ja, er viktig også!
Åh! Er så koselig med de firbeinte barna og❤
Veldig spent på hvordan møte mellom hund og katt blir her, blir nok en tilvenning :hilarious:
 
CD1 PP1 etter MA nr.3.

Da ser det ut som tr er her, akkurat 2 uker etter positiv el test, så set høres jo bra ut! Så får vi se når neste el blir da :rolleyes:
Hadde en blødning forrige tirsdag, og hatt brunt utflod/blødbing siden da, så tydelig at kroppen ønsker å rydde opp, så kanskje fornuftig å vente slik vi gjorde!
Men nå kan vi altså begi oss utpå nok en pp!
Liker å starte på "1" etter abort, for det høres enklere ut enn 11........
I denne pp'n så blir det også time hoa fertilitetsklinikken rundt el tider, så får vi se hva de bringer med seg! Gruer meg mest pga jeg er overvektig og redd de skal poengtere det veldig... som om en ikke vet det fra før?
Men har startet på kostplan, og venta viser - 2,5 kg på 1 uke så er fornøyd! Håper det fortsettwr slik:shy:

Ellers hentet vi en 15 uker gammel jentepus på fredag, adoptert fra redd dyra!:cat:
Hun begynner nå å bli husvarm! Pus og hund går også overraskende godt overens, og ser ut til å bli gode kompiser❤
Det som er litt ironisk er at pus er ca. Like gammel som jeg skulle vært på vei...:rolleyes: jaja!

God mandag alle sammen!
 
CD4 - PP1 etter MA

Da ser det ut som tanta har pakka og reist sin veg! Så håper jeg ikke ser henne igjen på minst 9 mnd!
Reiste å tok blodprøver til utredningen for habituell abort idag, og er to uker idag til timen! Veldig spennede, men gruer meg så til hva de kommer til å si??

Nå er det bare å vente til neste helg for testing etter el! Lurer på hvordan denne syklusen kommer til å bli :rolleyes:
 
Skjønner godt at du gruer deg! Det er så rart å vente på svaret til de blodprøvene, for en håper alt er bra samtidig som en håper at de finner et "svar" :wacky:
 
Skjønner godt at du gruer deg! Det er så rart å vente på svaret til de blodprøvene, for en håper alt er bra samtidig som en håper at de finner et "svar" :wacky:

Jeg vet!! Akkurat slik det føles :hilarious:
 
Back
Topp