Håpet om en terminspire ❤

Da har vi fått brev fra sykehuset, og fått time til fertilitetsklinikken 10.10.19! Så det ble ikke så ille som forventa! Så det var godt :happy:
Blir blodprøver på meg i forkant, og mannen skal ta med sædprøve som skal leveres halvtime føre timen.

Så får vi se hva vi får ut av den timen!
Vet ikke om jeg vil de skal finne noe eller ikke.....:shy:
 
Lykke til!
Godt det ikke var mange måneder ventetid
 
Håper dere får noen svar og noe som «kan fikses»..

Ja. Keg er litt frem og tilbake på om jeg vil at de skal finne noe eller ikke! Men hvis det er noe, så håper jeg deg bare er en liten bagatell som kan lett fikses!
Men er ganske skunmelt likevel...

Hvordan går det med deg?:happy:
 
Ja. Keg er litt frem og tilbake på om jeg vil at de skal finne noe eller ikke! Men hvis det er noe, så håper jeg deg bare er en liten bagatell som kan lett fikses!
Men er ganske skunmelt likevel...

Hvordan går det med deg?:happy:
Ikke sant.
Hvis nicket ditt indikerer alderen din så har du jo ikke den faktoren ihvertfall.
Jeg har ikke påvist progesteronmangel, men måtte gjennom flere varianter progesterontilskudd før vi fant det som virka.


Takk som spør. Dagene går, klarer stort sett holde nervene i sjakk fordi det er så mye som skjer,
Men misliker sterkt å ha morkaka foran. Ødelegger så mye..
 
Ikke sant.
Hvis nicket ditt indikerer alderen din så har du jo ikke den faktoren ihvertfall.
Jeg har ikke påvist progesteronmangel, men måtte gjennom flere varianter progesterontilskudd før vi fant det som virka.


Takk som spør. Dagene går, klarer stort sett holde nervene i sjakk fordi det er så mye som skjer,
Men misliker sterkt å ha morkaka foran. Ødelegger så mye..

Ja, det stemmer! Så alderen er ikke en faktor hos oss.
Noen av oss må igjennom en grusom berg og dalbane for å komme i mål..

Ja, det er langt ifra fryd og gammen å være gravid! Men nå har du jo kommet over verste kneika! Ser ut som dette går fint:)
 
Ja, det stemmer! Så alderen er ikke en faktor hos oss.
Noen av oss må igjennom en grusom berg og dalbane for å komme i mål..

Ja, det er langt ifra fryd og gammen å være gravid! Men nå har du jo kommet over verste kneika! Ser ut som dette går fint:)
Tusen takk
Ja alle odds er på riktig side, irriterer meg at morkaka er foran for blir så stressa av å kjenne så lite liv. Særlig når jeg ikke har tid/mulighet til å finne doppleren..
 
Tusen takk
Ja alle odds er på riktig side, irriterer meg at morkaka er foran for blir så stressa av å kjenne så lite liv. Særlig når jeg ikke har tid/mulighet til å finne doppleren..

Ja, ser den...
Lenge til neste ul/time hos lege eller jm?
 
Rett over 2 uker siden aborten, og gtesten er tilnærmet negativ, så det er jo ironisk nok positivt! Det er kun en svak strek, så svak at den ikke synes godt på bilde en gang! Så det blir med den testen for å sjekke at hcg synker/blir borte.
20190908_154727.jpg


Vært på hyttetur denne helgen med mannen og svigers! Kjempe koselig. Deilig å komme vekk, og legge fra seg tlf. Og tv titting :happy:
Er langt oppi fjellet, så det er veldig dårlig dekning og, men det er som sagt bare deilig innimellom!

Får vi se når tr kommer denne gangen da, i forhold til de andre gangene skal den komme om ca. 3 uker! Håper det stemmer denne gangen og, hvert fall ikke lenger.... :happy:

Liten oppdatering fra meg.
Håper dere har en fin søndag!
 
Last edited:
Rett over 2 uker siden aborten, og gtesten er tilnærmet negativ, så det er jo ironisk nok positivt! Det er kun en svak strek, så svak at den ikke synes godt på bilde en gang! Så det blir med den testen for å sjekke at hcg synker/blir borte.
Vis vedlegget 307586

Vært på hyttetur denne helgen med mannen og svigers! Kjempe koselig. Deilig å komme vekk, og legge fra seg tlf. Og tv titting :happy:
Er langt oppi fjellet, så det er veldig dårlig dekning og, men det er som sagt bare deilig innimellom!

Får vi se når tr kommer denne gangen da, i forhold til de andre gangene skal den komme om ca. 3 uker! Håper det stemmer denne gangen og, hvert fall ikke lenger.... :happy:

Liten oppdatering fra meg.
Håper dere har en fin søndag!

Så godt med en oppdatering fra deg :)
Kjekt å høre at du har hatt en koselig helg! Er veldig godt å komme seg langt bort fra eget hjem og rutiner og tenke på noe annet :)
Håper TR kommer om ikke så lenge ja, så du er tilbake i din vanlige syklus.

Ha en fin søndag du og!:)
 
Så deilig med hyttetur og en avkobling fra verden :Heartred Velfortjent. Håper tr kommer som forventet, så dere kan starte igjen asap.
 
Så deilig med hyttetur og en avkobling fra verden :Heartred Velfortjent. Håper tr kommer som forventet, så dere kan starte igjen asap.

Ja, var helt nydelig! Viktig med avkobling og komme seg litt vekk og :shy:
Ja, håper jeg og ❤

Nå er det vel ikke lenge føre mannen kan levere siste prøve? Håper dere blir henvist fort! Kjedelig med denne ventetiden!
 
Ja, var helt nydelig! Viktig med avkobling og komme seg litt vekk og :shy:
Ja, håper jeg og ❤

Nå er det vel ikke lenge føre mannen kan levere siste prøve? Håper dere blir henvist fort! Kjedelig med denne ventetiden!
Fikk time om 2 uker til :grumpy: Det føles ut som en eeeeevighet til. Men er jo midt i dpo-land, alt går tregt her :p
 
Fikk time om 2 uker til :grumpy: Det føles ut som en eeeeevighet til. Men er jo midt i dpo-land, alt går tregt her :p

Time til lege eller levering av prøve for mannen din?
Jaaa.... 2 uker kan føles som en evighet, og spesielt i dpoland!! :rolleyes:
 
Time til lege eller levering av prøve for mannen din?
Jaaa.... 2 uker kan føles som en evighet, og spesielt i dpoland!! :rolleyes:
Prøve av mannen. Må først få svar på den før vi bestiller time til legen :banghead:
 
Prøve av mannen. Må først få svar på den før vi bestiller time til legen :banghead:

Åh! Det var kjedelig da....... hadde et lite håp om at timen til legen kom snart...
Men det er uansett rett rundt hjørne da!!!
Vet du hvordan ventetiden er på henvisning der du bor?
 
Back
Topp