Håpet forsvinner

Kameleon

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Har nå blødd i over 2 uker. HCG prøver viser elendig stigning så har sannsynligvis en MA. Er veldig lei meg, er mest redd for at det skal gå veldig lang tid før jeg blir gravid igjen. Graviditeten var en overraskelse, men det føltes virkelig ut som det skulle være meningen. Skal på UL i morgen, men vet jo svaret.

Nå håper jeg bare jeg kan bli gravid igjen fort og at jeg kan gå gravid uten stresset med blødninger. En ting jeg iallfall gleder meg til er de positive strekene på graviditetstesten for første gang <3

Lykke til alle sammen!

Lykke til på ultralyd! Krysser fingrene for deg <3

Krysser fingrene for deg på ul❤️ Masse lykke til❤️

Uff, håper du får en skikkelig gladmelding på ul ❤

Lykke til på ul! Håper alt er bra med lille spiren

Så flotte mennesker dere er. Hadde vært så kjekt å få bli her løpet ut. Takk for alle lykkeønskinger <3

Lykke til i morgen. Krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast

Når har du time til ul?

Det var dessverre en MA. Visste det jo på forhånd så det føltes litt som en lettelse å få det bekreftet. Nå kan vi bare se fremover. Skal ta cytotec i morgen. Håper på snarlig graviditet igjen etter dette.

Ønsker dere alle sammen lykke til og måtte jeg være den siste som faller fra. Kommer til å tenke på dere alle i desember <3

Det var dessverre en MA. Visste det jo på forhånd så det føltes litt som en lettelse å få det bekreftet. Nå kan vi bare se fremover. Skal ta cytotec i morgen. Håper på snarlig graviditet igjen etter dette.

Ønsker dere alle sammen lykke til og måtte jeg være den siste som faller fra. Kommer til å tenke på dere alle i desember <3
Uff, dette var trist å høre. Ta godt vare på deg selv, og håper du snart blir gravid igjen. Klem❤️

Så trist å høre. Ta vare på deg selv og kom snart tilbake til et annet terminforum her inne ;)
*klem*

Back
Topp