Håperindelig

fruktbar

Elsker forumet
Om du blir tvunget til å fjerne den nydelige signaturen din sletter jeg meg her i fra..
For meg er det ganske vedmodig for når jeg registretete meg var jeg lykkelig gravid og uvitende om at barne i magen min skulle dø så plutselig en aug natt.. Jeg har mange minner her i fra, selv om ikke mange her har registret meg.

Men hver så snill Håperinderlig... La oss fortsette å se den vakre datteren din i din signatur.. hun er vakker...

Signerer fruktbar! Selv om jeg ikke har mistet en fullbåren baby!
IKKE SLETT BILDET!! Om noen føler seg støtt så mener jeg at de heller får blokkere deg eller noe altså. Ærlig talt!
Du har all rett til å vise frem bildet av den nydelige datteren din![:)]

ORIGINAL: alruto

Seriøst???Kan noen tvinge henne til det??? I såfall vurderer jeg også å slette meg herfra[&o]

Hun har jo fått kjipe pm meldinger om den, så den er mest sannsynlig rapportert. Og med tanke på hvor mye moddene sletter av ulike ting så kan det faktisk skje :(

Leste tråden nå, og må bare si at det er usmakelig og smålig av mennesker å oppføre seg på den måten.
Dette er hennes barn, og hennes måte og vise den vakre jenta på. Ikke slett bilde...

SKAM DERE VIRKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Kineblomst

Leste tråden nå, og må bare si at det er usmakelig og smålig av mennesker å oppføre seg på den måten.
Dette er hennes barn, og hennes måte og vise den vakre jenta på. Ikke slett bilde...

Enig !!

ORIGINAL: fruktbar

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Signerer fruktbar! Selv om jeg ikke har mistet en fullbåren baby!
IKKE SLETT BILDET!! Om noen føler seg støtt så mener jeg at de heller får blokkere deg eller noe altså. Ærlig talt!
Du har all rett til å vise frem bildet av den nydelige datteren din![:)]

[:(]

Klarer ikke å forstå at noen kan bli støtt av et lite barn.. engel eller levende...

Støtter alt som er sagt her! Blir helt målløs om du må slette signaturen... og til de som sender slike pm: bruk heller tiden og energien deres på å være glad for at barna deres lever. FOLK!!![:@]

skulle nesten tro at enkelte bare går her inne på bv å finner "feil" på folk[:@]
vist de har så mye imot englejenta så kan de jo bare blokkere henne..

skam dere..![:@]

Støtter virkelig dette på det sterkeste altså!

ORIGINAL: munter

signerer

Signerer alt her, og kjenne eg blir EKSTREMT forbanna på den idioten så har sendt deg den PM'en![:@]

For all del, ikkje slett det nydelige bildet av englejenta di[:)]

Takk Fruktbar, og alle dere andre, for nydelige ord og tanker. Tror nok dette gikk mer innpå meg enn jeg ville innrømme til meg selv. Merkelig hva som kan ta nattesøvnen i fra en, internett eller ei.

Dette blir for dumt, ÆRLIG TALT!!![:@]

Datteren din er nyyyyydelig, og folk må rett og slett finne seg noe bedre å gjøre altså.. Hvem i all verden er det som ikke tåler å se det bildet? Stå på du, og prøv å ikke la sånne idioter ta fra deg nattesøvnen[:)] Sender deg en stor klem[:)]

ORIGINAL: Speedsjarken

signerer

sign

Enkelte mennesker er født på denne jord, kun for å slenge drit, og rakke ned på andre.
Denne personen som har sendt denne PM kan umulig ha barn selv.
Og de som tråkker på de som er nedre fra før av har avlorlige problemer.
 ÅÅ, er så sint asså.....  [:@][:@][:@]

Er hun død på bildet? Jeg så ikke det engang jeg.. hvordan kan det liksom være støtende???

Back
Topp