Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Velkommen skal du være, og spørr i vei om alt mellom himmel og jord, vi er her for å hjelpe hverandre. Som du ser er det noen gravide her og noen med prøverørbarn som ikke greier å gi sipp på dette forumet, vi ønsker å støtte dere som er igjen her og alle dere nye også. Og hjelpe dere på vegen dersom vi kan.
Tross alt slike som meg hvet hva dere går igjennom, jeg ble gravid på mitt andre IVF forsøk.
Tusen takk alle sammen! Det gjorde godt å få så mange velkomster!! Dere er jammen flinke å følge med i at det kommer nye her, synes det er kjempeflott! [:)]
Jeg er kjempespent på hvordan det skal gå i morgen.. Måtte finne på alt mulig ute i dag for å få tia til å gå fortest mulig.. Tidligere har det liksom gått greit å vente, har klart å dytte tankene bakerst i rekka..men de sistre dagene har jeg tenkt på hva som skal skje HELE tiden. Jeg klarer absolutt ikke legge det bort.
Siden det er første gangen min er det så mye jeg føler jeg ikke er forberedt på..Men jeg vet liksom ikke hva..?? hvis dere skjønner [:)] Men det ordner seg vel håper jeg.
Det er helt utroliog å tenke på at neste uke skjer det.. (håper jeg [;)]) Jeg skal på UL i morgen så får vite mer da..
Jeg sprekker snart her jeg sitter.. Gruer meg og gleder meg liksom.. huff, den ventingen..