Håper!!

lykke_2

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Var på innvendig ul 23 des og da fant de 2 poser men de fant ingen hjerteaktivitet eller noe annet. Skal tilbake om 2 lange uker...
Er 7 uker og har bakoverlent livmor. Har googlet som en helt og sett at det ikke er lett å se noe før det har gått ca 9-10 uker hvis de ligger godt oppi der.
Noen andre som har opplevd dette? Ingen tegn til liv i uke 7 men senere? Med eller uten bakoverlent livmor...
Har et håp om at dette stemmer og syntes det er litt rart om ingen av de 2 skal ha klart seg!
Har hatt 4 MA tidligere og må innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei :grumpy:
Håper noen har noen positive opplevelser å dele!!!

Ingen erfaring der, men dette kan jo gå fra en liten nedtur til tvillinglykke <3
Krysser fingrene for bankene hjerter om to (lange...) uker <3

Har bakovervendt livmor, men ikke opplevd det der. Hadde ultralyd i uke 11 med mine tvillinger. De var godt synlige da.

Lykke til. ❤️

Da var det jo godt over de 9-10 ukene... hmmm. Håper fortsatt det er noe i det :smiley-angelic001

Da var det jo godt over de 9-10 ukene... hmmm. Håper fortsatt det er noe i det :smiley-angelic001
Ja ikke sant.

Men jeg tror det er vanskeligere å se med bakoverliggende livmor. Flere ting de brukte lang tid på å finne hos meg. Skillestrek mellom barna feks, de så aldri om det var gutter eller jenter. Eller om det var en eller to morkaker. Kanskje det har noe å si? Jeg er usikker men.

Krysser fingrer for deg. :)

Tusen takk! Det var betryggende xsmile9
Jeg er også litt i tvil på når el var. Så kan være feil å si 7 uker også :rolleyes:

Back
Topp