Håper!

PoppyL

Gift med forumet
Da får man prøve seg på Oktober 2013 da! Har "to" forsøk på oktober i følge termin kalkulator,
termin enten 2.oktober eller 30. oktober hvis det klaffer!
 
Krysser fingrene for deg! Håper jeg også kommer inn her : ) Lykketil !
 
håper også, siden september røk visst for oss... :(
har også to sjangser på en liten oktober spire. håper den sitter på første :)

lykke til til dere andre
 
Da var håpet ute for september og håper jeg kan joine dere her inne i oktober om noen uker! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Greit med 2 forsøk da:) Håper å komme inn her vi å:) Men vi stresser ikke med prøvinga. Tar det som det kommer:) Men lettere sagt enn gjort:)
 
Håper veldig å komme inn her :) September var første prøving, men det gikk desverre ikke.. Krysser fingrene for dere andre også! :)
 
EL på om en uke! Skal helgardere oss fra nå! :D Har sååå lyst, tiden går så enormt sakte! 2 uker føles ut som flere måneder! :p Er inne her hver dag for å se på de andre som prøver, det gir meg spenning i hverdagen :) Blir så glad på de andres vegne :D
 
Jepp! :) Jeg kan teste om to uker :p Jeg har lovet meg selv å vente til dagen er der, men tipper jeg prøver meg noen dager før.. Testomaaan så det holder :p Samboer blir irritert! haha :)
 
Da får vi ca samme termindato vi faktisk? :) (om vi er heldige da) :)
 
Min åsså :D
 
heldige dere dpo landere ;) Her er enda 11 dager til vi begynner å jobbe mot oktober babyen som vi SKAL ha.... :smiley-ashamed005 Er kjempe spent, og håpefull.... blir spennende å se hvem som er så heldige å få være her inne. Vi har bare 1 sjangse for oktober.. :hello2
 
Back
Topp