Håper virkelig vi får til denne leggingen...

Iroim

Elsker forumet
... for nå er jeg på randen av sammenbrudd her altså....

Leon har sovet i egen seng i natt... Eller vært der i alle fall... Jeg har sovet fra 04.30 til 05.15, da gikk mannen å hentet Leon inn i senga vår, og Leon sovnet trygt inntil sin far....

I dag nekter han å sove noe som helst sted.. Så vi har kjørt tur, og nå sitter han i mei taien.. For han henger i buksene mine og suttrer mamamamamamamam...

Er det lønn for strevet??? Og hvor lenge er det forsvarlig å la han stå der å skrike? i går gikk det til han brakk seg før jeg gikk inn å roet ham...

Ja, han sovner jo når han blir trillet, eller båret, eller sitter på fanget... Så han trenger søvnet, og i og med at han våkner så mye på natten må han vel bli trøtt???

Han sovnet i mei taien nå, og har sovet i over en time...

Det hørtes fryktelig slitsomt ut! Sikker på jeg hadde gått på veggen hvis mine unger hadde vært sånn... [&:]

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men håper virkelig du får en god natts søvn snart. Hva med at en av dere sover mens den andre har ansvaret. Så får dere i allefall ivaretatt dere selv litt...?

ORIGINAL: maoam

Det hørtes fryktelig slitsomt ut! Sikker på jeg hadde gått på veggen hvis mine unger hadde vært sånn... [&:]

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men håper virkelig du får en god natts søvn snart. Hva med at en av dere sover mens den andre har ansvaret. Så får dere i allefall ivaretatt dere selv litt...?

vi prøver å sove på skift, men mannen jobber, så han drar jo kl 7 på morgenen, er ike hjemme før kl 17 igjen. dette hadde sikkert ikke vært så ille om helsa mi var bra...

men nå skal jeg prøve å være positiv

Back
Topp