Håper vi kan dra hjem i dag

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Vi skulle egentlig reise hjem i går, jeg hadde pakket og samboeren var klar for å få familien sin hjem. En siste sjekk før vi kunne dra var gulsot da jordmor syns han så litt gul ut. Han hadde veldig høye verdier og vi fikk ikke reise hjem da lille Timon trengte å sole seg litt. De sa det kunne hende at han bare trengte 1 døgn der. Så nå sitter jeg her å ser på gullet etter siste ammeøkt og krysser det jeg kan for at verdiene hans på dagens måling er nede og vi kan reise hjem. Hvis ikke blir det nye tårer i dag.

Termin 30 juli

Å føler med deg. Slik opplevde jeg det med storebror. Tårene er ikke lett å holde igjen da når man er så instilt og klar for å reise hjem, og så får man ikke lov.
Men de vil bare det beste. Håper det holder med 1 døgn i sol og at dere får reise hjem snart.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Vi får reise hjem :) :) er så glad nå. Så nå ser jeg bare på klokka slik at han har fått siste veiing og akkurat 1 døgn med sol. Må tilbake på en kontroll i morgen, men vi bor så nært så det går bare bra :) happy!!!

Termin 30 juli

Vi får reise hjem :) :) er så glad nå. Så nå ser jeg bare på klokka slik at han har fått siste veiing og akkurat 1 døgn med sol. Må tilbake på en kontroll i morgen, men vi bor så nært så det går bare bra :) happy!!!

Termin 30 juli
Det var godt å høre :) kose dere masse :D

Back
Topp