leirsjø-dronning mamma til 3 i februar <3 4 Jun 2013 #1 er da nå gravid igjen etter en sa i slutten av april, ble gravid igjen da ved neste el den 14 mai. så denne gangen håper jeg at spiren greier å klamre seg fast gjennom hele svangerskapet..
er da nå gravid igjen etter en sa i slutten av april, ble gravid igjen da ved neste el den 14 mai. så denne gangen håper jeg at spiren greier å klamre seg fast gjennom hele svangerskapet..
Noelle Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum Novembergull 2017 6 Jun 2013 #2 Samme som meg det, hadde sa i slutten av april, ble gravid ved el 18. mai. Denne gangen er det vår tur!
Samme som meg det, hadde sa i slutten av april, ble gravid ved el 18. mai. Denne gangen er det vår tur!
leirsjø-dronning mamma til 3 i februar <3 6 Jun 2013 #3 Noelle skrev: Samme som meg det, hadde sa i slutten av april, ble gravid ved el 18. mai. Denne gangen er det vår tur! Klikk for å utvide … Ja håper virkelig dette er våres tur denne gangen. Ting føles mer "riktig" denne gangen så krysser fingrene love my life
Noelle skrev: Samme som meg det, hadde sa i slutten av april, ble gravid ved el 18. mai. Denne gangen er det vår tur! Klikk for å utvide … Ja håper virkelig dette er våres tur denne gangen. Ting føles mer "riktig" denne gangen så krysser fingrene love my life