håper så veldig .. .. negativ test 8 dpo. for tidelig??

tyren86

Forelsket i forumet
jeg har så sinnsyke menssmerter. 6 dager til mensen fikk negativ test i dag. kan det bare være at jeg har testet fortidelig? 4 dager etter samleie fikk jeg intense smerter i lysken på høyreside og ilinger nedover låret. jeg har grusomme mens smerter, trøtt, av og på med løs mage, harde pupper, kvalm og hodepine. føler meg så gravid men vet kroppen kan spille ett spill også.

var det jeg håpet

Jeg skal iallfall holde meg til mandag! Da er det en dag igjen til uka skal komme :p Kaster bort myyyye tester nesten bare for å teste :wideyed:

Man kan få positiv test så tidlig men det trenger ikke være et dårlig tegn om man ikke får det. Det er veldig tidlig. Jeg fikk positiv 10 DPO og den hadde neppe vært positiv 8 DPO. Hold motet oppe en stund til :)

førdte gang jeg testet var det en svak, svak strek der. Bare så vidt en skygge. Så jeg tenkte at jeg så bare hva jeg ville se, og da jeg testet på ny litt senere fikk jeg negativ. Så ventet jeg til jeg var sent ute, og da lyste streken uten tvil. Så kort sagt, jeg hadde ventet!

Husker med første mann fikk jeg positiv test 3 dager før mens.

Andre mann ble den ikke svak positiv før samme dagen som jeg skulle ha mensen.

Tester tidlig selv nå om dagen [emoji85][emoji87]

Håper det samme som deg, testet negativt i dag 9 dpoo_O

når sksl du ha tante rød? jeg skal ha 28 august. testet 3 ganger i dag med 3 forskjellige tester fordi jeg har vært sikker på at nå er den positiv. det må den jo være når jeg er så dårlig. men neeeeei da 10 dpo i morgen . vet ikke om det er vits å teste en gang

Testa på IKM-dagen (ein torsdag), den var negativ. Venta til mandagen etter (dvs 4 dagar), då fekk eg "2-3 uker" på digital. Så ikkje fortvil så tidlig i forløpet!

Jeg skal iallfall holde meg til mandag! Da er det en dag igjen til uka skal komme :p Kaster bort myyyye tester nesten bare for å teste :wideyed:

oppdater meg vi skal ha den på likt . krysser fingrene får at ingen aV oss får den

oppdater meg da vi skal ha mensen på samme dag

når sksl du ha tante rød? jeg skal ha 28 august. testet 3 ganger i dag med 3 forskjellige tester fordi jeg har vært sikker på at nå er den positiv. det må den jo være når jeg er så dårlig. men neeeeei da 10 dpo i morgen . vet ikke om det er vits å teste en gang
Skal ha tanta 27 august er 10 dpo i dag, negativ test i dag også. Nå stopper jeg å teste og forbereder meg på tante besøk. Håper på bedre lykke neste pp

Skal ha tanta 27 august er 10 dpo i dag, negativ test i dag også. Nå stopper jeg å teste og forbereder meg på tante besøk. Håper på bedre lykke neste pp

jeg fikk også negativ test i dag. gir opp

Sånn er kibt men heldigvis kommer det nye muligheter men utrolig kibt... og vett det er kont å tenke jaja neste mnd

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp