håper så inderlig nå...

MNJ

Elsker forumet
...på at det lykkes for oss denne mnd! føler vi har prøvd i en halv evighet, og egentlig er det bare 2 pp..[&:]. men hvis ikke det klaffer denne mnd, så er ikke neste sjanse før i januar....leeeeeeeeeeeeeenge til! for vi kommer til å være borte fra hverandre akkurat i neste el. hmm. krysser fingrene nå.

hei Maria!
Ønsker deg lykke til, håper det har klaffet for deg denne måneden!
Ellers er det bare å prøve å være ved godt mot å sette igang igjen i Januar!

Heisann! Skjønner hvordan du har det, når vi var kommet til vår 3pp holdt jeg på å bli sprø! Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, og følte at det aldri kom til å klaffe. Fant ut at det var på tide å slappe litt mer av, og kutte ned på baby-tankene. Ikke lett, men det hjalp veldig. Slapper mye mer av nå, og har fått troen tilbake. Så er det bare å vente på at det skal klaffe [:D]

Jeg håper virkelig det klaffer for dere :maria!

Skal tenke masse på dere framover. Blåser litt babystøv din vei...har hentet litt og har et lager her hjemme. Prøver å få en del av det til å funke til meg selv, men deler gjerne med dere!

Krysser og krysser fingrene.

Klem, m

lykke til med testing om 11 dager.håper den sitter nå til jul,lykke til maria.

marris`:stiligt bilde du har....hihi så skjønn.[:D]

tack tjeier:)

forrige mnd var jeg veldig obsessed, og tenkte hele tiden på babybabybaby. denne gangen har jeg vært mye mye flinkere. håper det klaffer og at det blir augustbaby på oss!

takketakk for babystøv monicabebe:) så snill du er som deler;)
håper det lykkes for dere også snart!

[:)] fra maria.

Back
Topp