Håper på..

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
at jeg får sett et glimt av lille i magen i morgen når jeg skal ta UL av hovedpulsåren min :) Vil så veldig gjerne se hehe

Lykke til! Håper du får deg en sniktitt!;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lykke til, satser på at de svinger innom lille spire for å ta en liten titt ;)

Spennede, du får spørre fint om de ikke kan ta en tur innom :D Lykke tiL!

Tusen takk dere :) Ikke lenge til nå.. Ja, jeg skal spørre dem fint hihi. Egentlig driver de ikke med UL for gravide der da (er ikke på sykehuset), men er lov å håpe på en sniktitt fordiom ;) Oppdaterer dere senere :)

Heisann dere! :) Da har jeg vært på sjekk og hovedpulsåren var helt fin. Sa jeg var gravid og sånn så han spurte hvor langt på vei og så, men jeg fikk ikke se noe :P Men han sa alt så fint ut hvertfall :) Dem driver jo egentlig ikke med den type UL så ville vel ikke si for mye tenker jeg :) Skal uansett be om tidlig UL når jeg skal til legen den 15.3 så får vi håpe jeg får det :)

Flott at alt sto bra til med hovedpulsåra da! :) Får håpe du får en titt på den lille en gang senere :)

Flott at alt var bra da :) Så får du nok bare vente tålmodig litt til på å se nurket :)

Ja, tydligvis at det var noe der hvertfall og at det så bra ut :) Men må jo ærlig innrømme at jeg bare ble enda mere nysjerrig :P hehe

Supert alt alt sto bra til med deg hvertfall! :)

Back
Topp