Håper på..

lillesmule

Glad i forumet
Mer liv her en inne på mai 2012
 
Hadde jo vært koselig å være på forumet igjen i stedet for bare facen =) Håper vi kommer i gang igjen her! =)
 
Tuddelidu.. dette var lenge siden du gitt :-) Hadde nesten glemt ut brukernavn og passord!
 
hahaha eg også!! Jeg måtte rett og slett få tilsendt nytt passord! Men men, kom meg inn! =)
 
håper det fungerer bedre enn FB :P
 
Kan vel egentlig ikke bli verre? hehe
 
Oiii, det var lenge siden jeg hadde lest nickene deres. Ble nesten litt sentimental her..! Hehe! Dette er nok mitt første innlegg på 10 mnd eller noe sånn.....!
 
Dette var litt vittig gitt!!! Folk her jo!!!!  WOW!!!
 
Ja, dette var sannelig lenge siden. Men brukernavn og passord funket jo fortsatt :) :)

Er det flere av dere som begynner å tenke på nr 2 (/ flere barn) ?
Endel har vel antagelig alt fått nr 2.. ;) 2 års mellomrom er jo ganske standard, selv om det for oss ble litt for tidlig.

Vi føler oss veldig klare til å begynne å tenke på søsken til lille snuppa vår. Jeg syns det har vært godt å bruke tid på å komme tilbake i vanlig form, syns det tok lang tid for kroppen å restituere seg, hadde mye vondt i ryggen det første året. Først nå at jeg føler meg klar for et nytt svangerskap.

Og hvordan er det med deres 2-åring, virker de klare for å slutte med bleie? Jeg hadde håpet på at når nr 2 kommer, så er hun første ferdig med bleiestadiet..

 
Back
Topp