Håper på..

lilli88

Betatt av forumet
Hei:) Er veldig mye her inne, men er veldig dårlig til å skrive her inne! Dere virker som en kjeeempe koslig gjeng.
Jeg heter Linn Helen og har en sønn som heter Morten Alexander.
Skal bli flinkere til å skrive her inne, så håper jeg på å bli bedre kjent med dere junijenter:)

Hei, koselig å hilse på deg [:)] Hvor er du fra?
Når er gutten din født? [:)]

Er fra Stjørdal:) Morten er født 7.Juni:)

Kanskje dette kan bli en litt "bli kjent tråd"?;)

Hei lilli.Velkommen her [:)] kjekkt å hilse på deg.Har alså fått nr 5 men da jeg skiftet nic ble det så masse tull at jeg skiftet tilbake til det jeg hadde.Minste jenta her er født dagen etter sønnen din

Koslig å hilse på dere og:)

Linn her, jeg er mammaen til Syver (født 27 august 2006) og Ella Susanne (født 21 juni 2009)
Håper du vil trives her inne hos oss [:)]

Hei lilli[:)] Her er det bare og hive seg med og du er så klart hjertelig velkommen[:D] Jeg er da mammaen til Nicoline som ble født 29 mai. Which reminds me! Må slenge inn en skrytetråd for hun er jo elleve mnd i dag! Skal bli artig å bli kjent med deg også[:)]

Såå koslig:)
Gratulerer til Nicoline som er 11 mnd i dag:D:D

Hallo hallo [:)][:)]
Velkommen hit[:D]

Jeg heter Tina, og er mamma'n til Enya Celine som ble født 14.juni[:D]
Jeg er 18år,og bor i hamar[:'(]

Hei hei og velkommen hit[:)][:)]

Jeg har ei jente som er født 24 juni[:)]

og ei jente som er født okt 06

Hei og velkommen[:)]

Jeg er mamma`n til Viktoria som ble født 12 juni, hun er mitt tredje barn[:)]

Så gøy med nye folk. Det trenger vi. Jeg er mamma til Maria født 25 juni, og har en jente på 7 år og en gutt på 4,5 år i tillegg. Er 32 år, gift og fra Vestlandet

ORIGINAL: lilli88

Aha, jeg er fra Trondheim [:)] Du må bare komme inn til byen endag hvis du vil møtes [;)]
Amalie er forresten født 11.juni så er ikke mange dagene etter dere [:)] Og jeg er 19 år.

Hei og velkommen til oss! Jentene her er akkurat like supre som de virker, så her vil du trives godt!
Jeg har en gutt på 3,5år og ei jente som ble født 4.juni-09. Er 32år og bor i Oslo.

Så hyggelig og godhjerta dere er:) Skal bli kjempe trivelig å bli ordentlig kjent med dere, gleder meg:)

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

Aha, jeg er fra Trondheim [:)] Du må bare komme inn til byen endag hvis du vil møtes [;)]
Amalie er forresten født 11.juni så er ikke mange dagene etter dere [:)] Og jeg er 19 år.

Ja, vært skikkelig koslig å møtt dere[:)]

Hei hei Linn Helen! Koselig at du har bestemt deg for å bli mer aktiv [:D]

Eheey! godt d e flær trøndera hen!;)
E sjøl fra frosta/åsen ;)

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

Ja, vært skikkelig koslig å møtt dere[:)]

La deg til på msn jeg [;)]

Hei Linn Helen!!

Så gøy med presentasjonstråd!! Gøy du vil begynne å bli mer aktiv her[:D]

Jeg heter Rita Helen,blir 29 år den 17.juni, er mamma til Dina som er født 18 juni[:D] Første barnet vårt.

Back
Topp