Håper på svar! Ang ul bilder

*SuPeRMoM*Spire<3

Andre møte med forumet
Hei:) jeg var på tidlig ul igår, noe som var topp! Er litt over 12 uker.. Da jeg var der så undersøkte han babyen, og sa at alt var bra, at jeg bare kunne fortelle det, for dette går bra.. Jeg var jo overlykkelig.:) men da jeg kom hjem og studerte ul bildene, så var det et der jeg så ryggraden godt...men den ser helt rar ut... Som om det er to rader, en oppe som vanlig og en som på en måte starter nede og stikker på en måte innover..ser ut som et knekt bein på røntgen... Jeg ble så lei meg og bekymret... Men hadde det vært noe hadde vel legen sett dette? Ryggraden er vel ganske tydelig? Håper på at det er et dårlig bilde, men det er egentlig et klart og bra bilde:( var hos hausken, de er vel litt spesialister? Noen som har opplevd lignende??

Tror nok legen hadde sett og gitt deg beskjed om noe var galt.. De skal jo kunne tingene sine. Er du veldig bekymret så kan du jo bare ringe, forklare og eventuelt komme inn til en "forklare bildet" time?

Jeg for min del stoler veldig på at når de sier alt er bra så er det bra..og å "lese" UL bilder så tidlig, det har jeg ingen kompetanse til, og vet at det som ligner på noe, godt mulig er noe heeelt annet. ;) Det kreves nok  noe øving/læring før man kan ta en UL og vet hva man ser.

den som tok UL hadde garantert sett det om noe hadde vært galt :)

Skal ikke så mye til av bevegelser og sånt for et UL-bilde blir uklart, og da kan det lett se rart ut.

Det er sikkert ingenting, men tenker jeg ringer imorgen og hører om han kan forklare bildet..:p ikke greit å gå å være bekymret.. Så får de bare synes jeg er rar...

Back
Topp