Håper på og kunne komme inn hit=)

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da håper jeg og bli en del av August`12 jentene. Jeg har 2 jenter på 4 og 2 år ifra før. Jeg og samboer har vært sammen i litt over 5 år<3Er igang med pp3. Måtte vi alle få en positiv testemoticon Ser fram til og bli kjent med dere.
 
Ønsker deg masse lykke til videre med prøvingen her også jeg!! Kommer kanskje inn hit etterhvert.. henger nemlig på både juli og augustforumet frem til det blir bevist hvor jeg hører hjemmeKrysser fingrene for oss alle sammen her inne!!
 
Hihi, så spennende<3 Lykke til..
 
her er vi også prøvere...
vi mistet dessverre i uke 13 i juli og har ikke klart å få til noen ny spire siden det.
 
Nå begynner vi å bli en stor gjeng august prøvere - jeg krysser fingrene for alle sammen.
 


oh hvite lakenrumpe skrev:
her er vi også prøvere...
vi mistet dessverre i uke 13 i juli og har ikke klart å få til noen ny spire siden det.



Uff, så utrolig tristLei meg for det*trøsteklem* Mistet i fjor i des selv, var ikke så langt på vei da, men likevel trist! Håper august blir mnden deres<3 Lykke til!
 


Linka_lill skrev:
Nå begynner vi å bli en stor gjeng august prøvere - jeg krysser fingrene for alle sammen.

Ja, begynner og bli noen av oss nåBlir gøy når det blir litt mer aktivitet her!Og ikke minst positive tester<3

 


Miss M28 skrev:
...her er jeg !!!!


Hadde håpa du blei i juliforummet, jeg! August blir mnden for oss<3
 
hehe, jaja, men sånn er det jo. Stresse ikje og æ ikkje har æ jobb, men aug må bli mnd altså. Har lyst på en sommerbaby æ, slik at æ slit av mæ babykiloene i en fei ette neste fødsel... men går det ikje så går det ikje, men æ lure på å sjekk ut nån eltesta dein gangen her.... *tenke tenke*


snakkes da =D

Lykke te 
 


Miss M28 skrev:
hehe, jaja, men sånn er det jo. Stresse ikje og æ ikkje har æ jobb, men aug må bli mnd altså. Har lyst på en sommerbaby æ, slik at æ slit av mæ babykiloene i en fei ette neste fødsel... men går det ikje så går det ikje, men æ lure på å sjekk ut nån eltesta dein gangen her.... *tenke tenke*


snakkes da =D

Lykke te 


Jeg har også lyst på et sommerbarn<3 Hihi.. Har også brukt e-tester, men har ikke lykkes for det, tydeligvis;-) Håper den sitter snart. Har vært litt i tvil siden vi har slitt en del med Neline pga søvn og kronisk sykdom, men har lyst på en siste<3<3<3 Håper August er mnden for oss<3 Masse lykke til der også:-)
 
Back
Topp