Håper på ny spire....

lykken81

Flørter med forumet
Oppretter en tråd her i håp om at jeg skal få en spire i løpet av september 2012... Hehe, synes det høres så fint ut, men vi får nå se hva tiden vil vise;)
 
Hei :)

Håper på en spire som kommer rundt denne tiden jeg også,har bare et lite problem... Jeg må få med samboeren min på det :p Håper vi sees!
 
Hi hi, det ser ut som det er flere av oss som er inne på denne tanken.
Jeg hadde termin i september 07 med min første og nå planlegger vi nr 2- Så hvorfor ikke prøve å få en ny spire som skal komme i september denne gangen også?
Jeg har sluttet med p-pillen på samme tid som sist (helt tilfeldig at det ble slik), så det blir spennende å se hva som skjer og om det skjer noe.

Gøy å være tilbake på forumet til babyverden igjen.
 
Hei! Håper også på en spire som kommer i september 2012 er bare såååå babysyk.....
 
Slenger meg med her jeg....nå er jeg og mannen enige om å begynne å prøve igjen :) Fra før av har vi en flott gutt som blir to i oktober. Håper det blir mange av oss her inne ;)
 
Da krysser jeg fingre og tær for oss jenter :) Må si jeg får litt sommerfugler i magen ved tanken. Nå har jeg også begynt på folat!!
 


bella22 skrev:
Da krysser jeg fingre og tær for oss jenter :) Må si jeg får litt sommerfugler i magen ved tanken. Nå har jeg også begynt på folat!!

Hihi jeg og, tok min første i dag =)
 
Heisann alle sammen! Håper også på å komme inn her. Samboeren min og jeg har bestemt at det blir pilleslutt 1.desember, så da er det en liten sjanse for at det blir septembergull på oss. Vi har en datter fra før som blir to år i november, så vi har forsåvidt ingen hast med å bli gravide. Men det hadde vært kos om hun fikk bli storesøster før hun ble tre år. Lykke til til dere andre her inne!
 
Ønsker dere masse lykke til jenter! Vi har selv begynt å prøve så kan hende spiren sitter snart men har ingen hastverk så kan jo hende jeg ender her..
 
Håper på en plass her jeg også :) Har bestilt time for å ta ut spiralen i dag, og fikk ihvertfall garanti på at det ble før jul :D På tide å gi minsten en lillesøster eller lillebror snart! Og så er vi SÅ KLAR for et nytt familimedlem :D
 
Var hos legen i dag og fikk henvisning til røtgenmåling av bekkenet. Hun mente at det kunne ta litt tid før jeg fikk innkalling så det er mulig at det ikke blir prøving i desember likevel. Hadde litt trøbbel ved forrige fødsel så jeg ble anbefalt å sjekke at bekkenet er bredt nok før neste graviditet. Så da får vi bare vente, og håpe innkallingen kommer raskt. :o) Men jeg holder meg her hos dere en stund til. 
 
Håper også på å komme inn her, krysser fingrene :)
 
Jeg slutta på prevensjon i mars, så nå begynner vi å bli utålmodig... Håper å bli gravid denne syklusen (som alle andre sykluser jeg har hatt etter mars..) og krysser fingrer og tær, for meg selv og dere andre.. :-)
 
Da ble det ikke noe august-spire så da håper vi på en september-spire i magen! :) Krysser fingre og tær for oss alle som håper ;)
 
Da er jeg også klar for et nytt gull. Jammen kom ikke gubben i forrige uke og sa han var klar;) Så da ble det litt hygge under eggløsning i helga. Tvi tvi!
 
Opplevde forresten litt bløding etter samleie. Noen som har opplevd det samme under eggløsning?
 
håper på septemberbarn vi også lille jenta vår er oktober barn og jeg er augmin mann er okt han også
så ja hvorfor ikke en i sept så ble det en skikkelig høst bursdags famillie
 
Back
Topp