Håper på lillebror/-søster[emoji169]

38+1
Siste? vekstestimering overstått, (ny gyn) målte henne til -4%, 2900g i dag...som tilsvarer ca.3300g til termin. Virker hvertfall ikke som d blir noe «giga-baby»[emoji28] Fikk også «kontrabeskjed» ang igangsetting, får ny innkalling til vekstestimering på termindato, så skulle det vurderes da videre fremgang. Gyn fortalte at retningslinjene for kostholdsregulert sv.dia ikke var helt rett frem, at man skulle se ann den gravide og behov, så da får vi se på termindato hva neste steg blir[emoji28] Eller kanskje (forhåpentligvis) er hun kommet allerede før den tid[emoji5]
Har hatt noen dager med litt dårligere søvn i d siste, men etter jeg bestemte meg for å ikke drikke så sent på kvelden har det hjulpet betraktelig på dogåingen på natta. Som igjen gjør at nattesøvnen har vært bedre de to siste nettene[emoji16][emoji1319]
I tillegg har jeg fått innvilget svangerskapspenger og foreldrepenger her om dagen, så da slipper vi å ha det hengende over oss[emoji5][emoji1305] Nå er det siste innspurt på klargjøring og vask av stæsj, så er det bare å ventingen igjen[emoji177] Som vi gleder oss[emoji7]
 
Fatter ikke helt at du er kommet så langt?! Tida flyr [emoji28] Snart er hun her [emoji3590] Håper siste innspurt går fint mtp. svangerskapsdiabetes osv. :)
 
Lykke til med innspurten
 
Fatter ikke helt at du er kommet så langt?! Tida flyr [emoji28] Snart er hun her [emoji3590] Håper siste innspurt går fint mtp. svangerskapsdiabetes osv. :)

Næi, d er helt villt!![emoji28] Kan ikke fatte det selv heller, plutselig er hun her[emoji177]
Takk for det[emoji5] Lykke til med videre prøving for dere, håper det går av seg selv veldig snart[emoji6]
 
Næi, d er helt villt!![emoji28] Kan ikke fatte det selv heller, plutselig er hun her[emoji177]
Takk for det[emoji5] Lykke til med videre prøving for dere, håper det går av seg selv veldig snart[emoji6]
Takk for det [emoji3590]
 
Det ble enda en vekstestimering etter den forrige (40+1), da ble hun plutselig estimert til 3900g som tilsvarte +10%. Ble også oppdaget lite forstervann, så dagen etter ble det igangsettelse med cytotec. Etter tre runder med piller var det ikke veldig mye som skjedde, så planen var å se om noe hendte i løpet av natten (om ikke ville d bli ny runde med piller og evt ta vannet). Kl.00.30 våknet jeg av litt sterkere rier/kynnere enn jeg hadde dagen før, tok en dusj og fortalte mannen at vi bare skulle forberede oss på at det ikke ble mer søvn den natten. Riene tok seg forholdsvis fort opp, var i badekaret en tur før jeg ønsket lystgass (var nå kommet til 6 cm). Etter ganske kort tid var det plutselig 9 cm åpning og alt ble gjort klar til fødsel...når det var bare en liten kant igjen fikk jeg beskjed om å ta et «prøvepress». Som sagt så gjort, og 2 pressrier senere var lillemor ute på termindatoen, 3,5kg og 52 cm[emoji7][emoji177]
[emoji173]️Familien er komplett[emoji173]️
 
Ååå, gratulerer så mye, kjære deg!! [emoji3590] Hørtes ut som du hadde en ganske kjapp fødsel da [emoji4] Nyt tiden [emoji3590][emoji3590]
 
Åååååå så fantastisk!!! Gratulerer så mye [emoji3590][emoji3590][emoji3590][emoji3590]
 
Ååå, gratulerer så mye, kjære deg!! [emoji3590] Hørtes ut som du hadde en ganske kjapp fødsel da [emoji4] Nyt tiden [emoji3590][emoji3590]

Tusen takk[emoji173]️ Ja, d gikk ganske kjapt, fra jeg våknet til hun var ute tok d 5 timer[emoji28] D skal vi[emoji5]
 
Tusen takk[emoji173]️ Ja, d gikk ganske kjapt, fra jeg våknet til hun var ute tok d 5 timer[emoji28] D skal vi[emoji5]
Det vil jeg si var effektivt [emoji16][emoji3590]
 
Gratulerer så mye
Håper alt står bra til med dere alle
 
Jeg har ikke vært her inne på evigheter, men tenkt så mye på deg!! Gratulerer så mye med jenta Håper alt står bra til og at dere koser dere
 
Jeg har ikke vært her inne på evigheter, men tenkt så mye på deg!! Gratulerer så mye med jenta Håper alt står bra til og at dere koser dere
Tusen takk, søte deg:Heartred Er lite inne for tiden jeg også, er litt MER med 2 små:wacky: Lillemor er snart 6 uker allerede og vi koser oss masse:D Håper alt er fint hos dere også!
 
Lillesøster blir 10 uker i morgen, shit, hva skjer med tiden?!?!:hilarious: Vi koser oss masse, prøver etter beste evne å bare NYTE tiden vi er inne i, men d krever sin dame/mann å ta vare på 2 vs 1:wacky: Spesielt de dagene mannen er på jobb på ettermiddagen/kvelden, leggingen er ikke bare bare alene, men vi har nå funnet noe som funker sånn høvelig:p Prøver så smått å få til kveldsruntiner som gjør at begge barna legger seg i 19-tiden, spent på hvordan det går fremover:) Tror også vi har konkludert med at vi har fått de barna vi ønsker, så da blir d snart satt inn prevensjon... rart å tenke på at man er ferdig, men ser at det er mye morsomt i vente i årene som kommer:Heartbigred
 
Som tiden går! Du er heldig ❤️ Rutiner er en veldig fin ting, når de funker vel å merke :rolleyes: Nyt tiden sammen med dine to små ❤️
 
Back
Topp