Håper på lillebror/-søster[emoji169]

Herlig,

Lykke til med OUL
 
Herregud, er det tid for oul for deg allerede? [emoji85] Jeg henger ikke med på tiden [emoji23] Masse lykke til [emoji8][emoji173]️
 
19+1
Ble faktisk flyttet «permanent» frem til samme dato som tul, så da er termin 26 oktober[emoji5] Og vi venter en frisk og fin liten jente[emoji7][emoji166] Eneste «minuset» som var å finne var at morkaken ligger foran åpningen, så skal tilbake på ultralyd i uke 32, satser på den har flyttet seg til den tid (gyn mente den gjorde det i 90% av tilfellene, så håper på vaginal fødsel en gang til).
 
Last edited:
Herregud, er det tid for oul for deg allerede? [emoji85] Jeg henger ikke med på tiden [emoji23] Masse lykke til [emoji8][emoji173]️

Haha, ja, du kan så si[emoji23] Gått myyye fortere denne gangen[emoji28] Vi følger etter dere og venter også jente[emoji6]
 
Så utrolig morsomt!!! [emoji1][emoji1] Gratulerer med ei frisk jente [emoji7]
Kjære vene, jeg går inn i 3.trimesteret til fredag. Tiden flyr jo avgårde denne gangen [emoji85][emoji23]
 
Gratulerer med jente i magen.
For de aller fleste flytter morkaka seg nok unna heldigvis
 
Så utrolig morsomt!!! [emoji1][emoji1] Gratulerer med ei frisk jente [emoji7]
Kjære vene, jeg går inn i 3.trimesteret til fredag. Tiden flyr jo avgårde denne gangen [emoji85][emoji23]

Tusen takk, søte deg[emoji179]
Ja, tenk d, 2/3 ferdig, nå er det «bare» siste innspurten igjen for deg, håper hun kommer akkurat passelig tidlig, trenger ikke å vente OVER termin hvertfall med alle plagene du har[emoji85]
 
Gratulerer med jente i magen.
For de aller fleste flytter morkaka seg nok unna heldigvis

Tusen takk[emoji5]
Ja, aller mest sannsynlig gjør den jo det, men veldig greit å få en gratis ekstra titt[emoji12]
 
Gratulerer med jente ❤️ Tenk at du er så langt på vei allerede :)
 
20+2
IMG_2488.jpg

Da har vi passert halvveis, kan ikke fatte og begripe hvor tiden blir av, plutselig er hun vel født og konfirmant[emoji23] Har begynnt å kjøpe inn litt «jenteklær», men tror bare det er å stoppe opp snart for egentlig har vi jo MASSE som kan brukes etter storebror...litt supplering må være lov likevel?![emoji5]
 
Gratulerer med halvgått
 
21+5
Snart i uke 23 og ikke så lenge igjen til de vil forsøke å redde dersom lillemor skulle finne på å komme[emoji28] Men regner med hun er som broren og venter til litt over termin[emoji85] Har handlet ennå litt mer klær og en haug med små hårsløyfer, visst skal snuppa få pynte seg[emoji23]
Ellers sitter jeg å vurderer å kjøpe søskenvogn, hadde egentlig bestemt meg for å se ann behovet, men tenker det vil være ganske praktisk hvis jeg f.eks ønsker å gå til barnehagen for å slå to fluer i en smekk (levering der + tur)...vognen jeg har sett på er i tillegg på 50% nå, *tenke tenke tenke*
Ellers er formen fin fin og kjenner daglig liv. Noen dager litt mindre, andre litt mer. Skal til jm denne uken og kommer til å spørre om å få ta glukosetesten, bare for å ha det gjort[emoji4]
 
Last edited:
Hvilken vogn har du sett på da?
 
Den har jeg ikke sett noe særlig på før.
Hvor gammel er eldste til fødsel da? Du har sikkert sagt det altså... Bare tenker ift sånn som Donkey da som kan justeres til å være singelvogn også, og nå finnes en del av på bruktmarkedet...
 
Den har jeg ikke sett noe særlig på før.
Hvor gammel er eldste til fødsel da? Du har sikkert sagt det altså... Bare tenker ift sånn som Donkey da som kan justeres til å være singelvogn også, og nå finnes en del av på bruktmarkedet...

Eldste er 2 år og 2-3 mnd når lille kommer, så er ikke sikkert behovet er så stort, men da har vi hvertfall muligheten dersom vi skal ut sammen[emoji28] Har fulgt litt med på både facebook salgssider og finn.no, men det er svært lite til salgs av slike vogner her i området. Og ønsker ikke kjøpe noe brukt som jeg ikke kan sjekke før jeg «tar i mot det»[emoji85] Så jeg bestilte ovennevnte vogn i går (ble bare 2600,- for vogn + 1 badel)[emoji38] Vi har Stokke trailz fra før som vi er veldig fornøyd med og kommer til å bruk den om det er bare meg og lille som skal ut på tur[emoji5]
 
ikke verst for søskenvogn det da.
Med den alderen ville jeg tenkt søskenbrett, men avhenger selvfølgelig av avstander og hvor ivrig h*n er på å gå etc
 
ikke verst for søskenvogn det da.
Med den alderen ville jeg tenkt søskenbrett, men avhenger selvfølgelig av avstander og hvor ivrig h*n er på å gå etc

Har tenkt på søskenbrett ja, men blir for langt for han å gå/stå til barnehagen uansett og han er ennå veldig glad i å sitte i vognen når vi er på tur. Blir den brukt lite er det ikke krise, skal alltids få solgt den videre for noe av summen[emoji4] (har allerede bestilt den som du kanskje forstår[emoji12])
 
Ja, skjønte det. Var ikke gæren pris for en søskenvogn altså! Fikk du bag til og?
 
Back
Topp