Håper på innmelding her snart

SaladDays

Forelsket i forumet
Gresskarfrøene2023
Hei!

Jeg og mannen min har begynt å prøve denne mnd. TR startet 1. april, og ikm skulle vært 29. april. Er altså ca 3 dager på overtid, men alle testene viser negativt resultat :( Testet med digital Clearblue i dag tidlig.

Har masse symptomer. Ømme bryster, insomnia (aldri hatt dette problemer før denne uka), tett nese og neseblod, sinnsykt oppblåst, ekstremt trøtt og sliten (dog dette har gitt seg litt i helgen nå), kviser, kjempesulten, uggen, svimmel, osv. Selvfølgelig kan en del av dette også være pms, men så har ikke TR kommet.

Håper virkelig testene snart viser positivt! Har noen hatt dette problemet før? Vil bare vite!:yuck:

Har du nettopp sluttet på noen form for prensjon? Da er det ikke uvanlig med litt lengre sykluser. Men krysser fingrene for at du snart får positiv test :)

Sniker fra mars 2016! Jeg hadde negativ test 1 uke på overtid, og sitter her med en 6 uker gammel bebis nå:) Fikk først positiv test 8 dgr etter at mensen skulle ha kommet. Masse lykke til:)

Sniker fra mars 2016! Jeg hadde negativ test 1 uke på overtid, og sitter her med en 6 uker gammel bebis nå:) Fikk først positiv test 8 dgr etter at mensen skulle ha kommet. Masse lykke til:)

Så gøy å høre! Kjente tårene begynte å presse på her jeg sitter på jobb, men skylder på at jeg er noe hormonell (uansett om det er graviditet eller pms er jeg hormonell).

Skal drøye testingen så lenge jeg klarer nå (om TR ikke kommer). Blir demotivert av alle de negative testene.

Har du nettopp sluttet på noen form for prensjon? Da er det ikke uvanlig med litt lengre sykluser. Men krysser fingrene for at du snart får positiv test :)

Nei, jeg tok ut spiralen i november, og har hatt regelmessig syklus etter det. Venter "tålmodig" før jeg tester mer. :angelic:

Nope, her blir det ingen innmelding, TR har meldt sin ankomst. Da viser det seg at syklusen min ikke er så stabil allikevel. Lykke til, alle andre :Heartbigred

Back
Topp