Håper på et lite mirakel til - MA

Cd3: Fikk kryss i ff i går, en dag tidligere enn forventet. Kan være fordi jeg kjente egget slapp allerede på morgenen, at tempen steg litt før. Tempen litt opp igjen i dag heldigvis og ikke nedadgående, som de to andre ppene. Blir nok ikke like stort temp hopp denne gangen, siden tempen ved peak var så høy. Tokk første Cyclogest i gårkveld.

Valpen har sovet hele natten i gjennom nå og sover fortsatt. Valpebingen med hule i, var nok en god løsning

Vedlegg

• Screenshot_20251231_055353_FF App.jpg
    Screenshot_20251231_055353_FF App.jpg
    275,7 KB · Visninger: 21
Cd3: Fikk kryss i ff i går, en dag tidligere enn forventet. Kan være fordi jeg kjente egget slapp allerede på morgenen, at tempen steg litt før. Tempen litt opp igjen i dag heldigvis og ikke nedadgående, som de to andre ppene. Blir nok ikke like stort temp hopp denne gangen, siden tempen ved peak var så høy. Tokk første Cyclogest i gårkveld.

Valpen har sovet hele natten i gjennom nå og sover fortsatt. Valpebingen med hule i, var nok en god løsning
Spennende! Masse lykke til denne runden godeste deg :flower :Heartred

Lykke til - og godt nytt år :Heartred

Dpo 5 og brukt cyclogest i tre dager. Tempen er lik som i går og ikke like øm i underlivet, har nok roet seg litt etter eggløsning.

Hadde en veldig fin nyttårsaften, var på julekonsert på Nationaltheatret med datter og mor. Det var så god stemning der og dyktige folk. Satt allikevel med en klump i halsen da jeg kom på at sist jeg var der, var jeg lykkelig gravid. Så liksom for meg meg selv sittende der. Jeg greier liksom ikke helt å kjenne på glede. Har vært en del styr med svigerfamilie og etter at vi takket nei til et juleselskap. Vi trengte ro i julen, pga samboer psyke og to ukers sykdom hos oss alle.

Vedlegg

• Screenshot_20260102_095151_FF.jpg
    Screenshot_20260102_095151_FF.jpg
    260,1 KB · Visninger: 9
Last edited:
Back
Topp