Ååå, hipp hurra for 4-åringen![]()
![]()
Gratulerer så mye til både mor og bursdagsjenten![]()
Gratulerer med 4-åringen!![]()
Tusen takk dereGratulerer så mye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, hipp hurra for 4-åringen![]()
![]()
Gratulerer så mye til både mor og bursdagsjenten![]()
Gratulerer med 4-åringen!![]()
Tusen takk dereGratulerer så mye![]()
Spennende! Masse lykke til denne runden godeste degCd3: Fikk kryss i ff i går, en dag tidligere enn forventet. Kan være fordi jeg kjente egget slapp allerede på morgenen, at tempen steg litt før. Tempen litt opp igjen i dag heldigvis og ikke nedadgående, som de to andre ppene. Blir nok ikke like stort temp hopp denne gangen, siden tempen ved peak var så høy. Tokk første Cyclogest i gårkveld.
Valpen har sovet hele natten i gjennom nå og sover fortsatt. Valpebingen med hule i, var nok en god løsning

Kan jo potensielt være implantasjonsdippDpo 7: temp droppet 0.3. Ff har gitt kryss en dag for tidlig, så egentlig er tempen nede på linjen i dag. Håper det ikke blir ekstra kort lutealfase, at det er naturlig variasjon

Lov å håpeKan jo potensielt være implantasjonsdipp![]()
Ser jeg ofte har en liten dipp, stigning og så synker tempen mye før TrHåper for degDpo 8: litt til tempsynkning. Murringer i rygg og underliv i går og i dag, hodepine og kvalme. Fått ordnet datter til første dag i barnehagen etter ferie, så nå skal jeg legge meg litt. Virker som om kroppen ikke tåler så godt det ekstra progesteronet

Har hatt lyst på berlinerboller, av alle ting, 4åring ber om babyflaske med melk og samboer er så oppblåst og kvalm, de siste to dager. Spent på om de er synske![]()
![]()
![]()

TakkerÅåh, håper sånn at du får to streker imorgen![]()
![]()
Skifter mellom litt håp og tanke om at det ikke har klaffet. Mensen lignende murringer igjen.