Regnbuespiren kom endelig i nov 21 etter MA/SA/EXU <3 Prøver på søsken!

Da er jeg (etter mine beregninger, litt vanskelig å si ettersom det er første ordentlige syklus etter MA/cytotec, men satser på at det stemmer - puh!) 7 dpo i dag! :happy:
Lurte meg til å ta en sånn tidlig strimmel-graviditetstest i morges, men den var helt hvit. Tror det er litt for tidlig å teste uansett, så var forberedt på det. Skal vente i alle fall to dager til før jeg tar en ny.

Ellers er det mye som skjer her for tiden. Litt styr med jobb, enda jeg er permittert, for de driver og sier opp folk/ikke forlenger kontraktene til de som har hatt midlertidig kontrakt. Så har fått med meg at det er minst 6 stykker jeg ikke kommer til å møte når jeg kommer tilbake etter permitteringstiden i august... :( Samtidig har de holdt på å tullet med feriepengene og utbetaling av dem, så jeg er i en liten "krangel" med dem om det. Og så har bestemor vært dårlig i det siste, slim i lungene og tungt for å puste og vanskelig å få kontakt med. Heldigvis ikke korona, for hun ble testet for det. Det så stygt ut en stund, men nå har hun kommet seg litt. Håper det fortsetter sånn :Heartred

Så hyggelig å se en oppdatering fra deg igjen :happy:

Krysser fingrene for at det blir en mars-baby på deg ❤️
Godt å høre at det går bedre med bestemoren din, og håper ting ordner seg på jobben snart også. :happy:
 
Så hyggelig å se en oppdatering fra deg igjen :happy:
Krysser fingrene for at det blir en mars-baby på deg ❤️
Godt å høre at det går bedre med bestemoren din, og håper ting ordner seg på jobben snart også. :happy:

Takk for det, her krysses alt som kan krysses framover! :cat:
 
9 dpo i dag (tror jeg), blendahvit test i dag også. Begynner å innstille meg på at det ikke gikk veien denne måneden, selv om alt håp ikke er ute riktig ennå.

Jeg og mannen reiste på hytta i går sammen med hundene, og vi skal være her en liten uke og bare slappe av. Så skal nok få noen fine dager uansett, med skikkelig sommervær og null stress. :) Det blir i alle fall godt!
 
9 dpo i dag (tror jeg), blendahvit test i dag også. Begynner å innstille meg på at det ikke gikk veien denne måneden, selv om alt håp ikke er ute riktig ennå.

Jeg og mannen reiste på hytta i går sammen med hundene, og vi skal være her en liten uke og bare slappe av. Så skal nok få noen fine dager uansett, med skikkelig sommervær og null stress. :) Det blir i alle fall godt!

9 dpo er fortsatt tidlig da:) Men veldig fint at dere er på hytta så du kommer til å få fine dager uansett. Blir spennende å se de neste dagene, håper det klaffer igjen fort om det ikke har gjort det denne gangen ❤️
 
9 dpo er fortsatt tidlig da:) Men veldig fint at dere er på hytta så du kommer til å få fine dager uansett. Blir spennende å se de neste dagene, håper det klaffer igjen fort om det ikke har gjort det denne gangen ❤️

Ja, jeg er nok litt tidlig ut med å ta «sorgen» på forskudd her, hehe. Blir så fryktelig utålmodig også, dagene er som sirup akkurat nå!
Takk for det, og ønsker deg en flott helg! :happy:
 
Ja, jeg er nok litt tidlig ut med å ta «sorgen» på forskudd her, hehe. Blir så fryktelig utålmodig også, dagene er som sirup akkurat nå!
Takk for det, og ønsker deg en flott helg! :happy:

Huff, ja, dagene går såååå tregt i dpo-land. :arghh:
Ønsker deg også en fin helg :happy:
 
Masse lykke til, spennende tid!!

Det gjorde meg trist å lese om bestemoren din, håper det går bedre med henne må ♥️ Jeg er så innmari glad i eldre.
 
Masse lykke til, spennende tid!!
Det gjorde meg trist å lese om bestemoren din, håper det går bedre med henne må ♥️ Jeg er så innmari glad i eldre.

Takk for det! Det går heldigvis bedre med henne nå, så håper det holder seg sånn framover (selv om hun blir mer og mer redusert pga alder, merker veldig forskjell siden sist sommer). Hun fikk heldigvis oppleve bryllupet til meg og mannen i fjor, og det er jeg kjempeglad for. Skulle gjerne ha fått fortalt henne om et oldebarn også etter hvert :Heartred
 
Nå er jeg litt forvirret her, og vet ikke helt hva jeg tør å håpe på ... :eek:

Lørdag og søndag hadde jeg litt kramper i magen en liten periode på dagtid, tenkte at det var mensen som var på vei. Og jo da, sent på søndagsnatta var jeg på do og oppdaget at jeg hadde blødd litt mørkt blod i trusa. Syklusdag 25.
Satte inn menskoppen som jeg bruker, og dagen etter (mandagsmorgenen) hadde jeg blødd en liten blødning, slik som det gjerne er helt i starten av mensen.
Men etter det har jeg ikke blødd mer.

Så tok en test i dag da jeg sto opp:

IMG_6568.JPG


Det er jo en liten strek der! :wideyed:
Jeg er på hytta naturligvis og har dermed ikke flere strimmeltester med meg, for brukte de andre to i forrige uke. :shifty: Jeg har en Clearblue vanlig, som man skal teste med etter forventet mens, så kan bruke den da ... Men vet nesten ikke om jeg tør! (Neida. Joda!) Huff :hilarious:

Har ikke sagt noe til mannen enda, for han ble så lei seg på søndagskvelden da jeg måtte fortelle at det ikke gikk denne gangen, og vil ikke skape noe falskt håp hos ham. Så får vente noen timer og ta den "ordentlige" testen ...
 
Last edited:
Fant en strimmeltest til som jeg hadde oversett at jeg hadde med, så tok den i stedet for Clearblue (sparer den til i morgen). Strek på den også :wideyed::D:hungry:
Tør ikke tro det er sant. :nailbiting:

IMG_0107.JPG
 
Oioioi! Så fin strek :)
 
Wææææ!! Så gøy!! Gratulerer så mye❤❤❤
 
Gratulerer :D:dummy:
 
Tusen hjertelig takk, alle sammen! :happy:

Tok to tester i dag også, så tør å tro litt mer på det selv nå! ;) Fortalte mannen det i dag, gav ham testen i en gavepose og overrasket ham med den, og han ble utrolig glad! :Heartred Han trodde jo at alt håp var ute denne måneden ettersom jeg blødde på søndagsnatta og trodde det var mensen som kom da. :wacky:

56793B8C-696E-4C56-B4E3-413E27A2F24D.JPG


Da skal jeg tørre å lure meg inn i mars-gruppa, håper virkelig det går veien denne gangen! :Heartred
 
Back
Topp