Mayb31
Elsker forumet
Legger den tilbake da,men jeg vil ikke være med på noe krangling,men å diskutete er vel lov!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mayb31
Hvem har rett til å bli foreldre?
Tja, alle har vel i teorien rett til og bli foreldre, men ikke alle er egnet til det.
Homofile og lesbiske syntes jeg at burde kunne velge selv. Tror det var i et foreldre og barn magasin jeg leste om et lesbiskt par som fikk barn med et homofilt par. Uansett hva slags legning man har så kan man bli like gode foreldre uansett.
Når det gjelder narkomane syntes jeg ikke de burde satse på barn. Det medfører så mye slemt for ungene som blir født høye og lider av abstinens.
Andre har jeg ikke noe formening om.
Klem
ORIGINAL: Linni
Noen gidder ikke å krangle hele tiden i forhold til visse andre her inne [:D]
Hvem har rett til å bli foreldre? DE SOM KAN VIL OG ØNSKER Å FÅ BARN!
ORIGINAL: louis2
hvis man ikke kan snakke om ting som er sårt og vanskelig er det vel strangt tatt dem som har et problem.. jeg krangler kun med et menneske her inne.
man er vel ikke oppdrat til og kunne snakke omk slikt men det er jeg og har nyt godt av det i livet!
ORIGINAL: louis2
Hvem har rett til å bli foreldre?
ORIGINAL: hildemor_84
ORIGINAL: Linka
Tja, alle har vel i teorien rett til og bli foreldre, men ikke alle er egnet til det.
Enig i den jeg....Syns ikke narkomane bør satse på barn, om de ikke har tenkt å følge opp barnet....
men ei venninne av meg har faktisk hatt veldig mye problemer med stoff....Har dårlig samvittighet fordi vi tok avstand når det ble for mye...Har litt kontakt igjen, og nå er hun gravid... Eneste hun bruker nå, er røyken, ikke akkurat bra det heller,men graviditeten gjorde jo at hun klarte å få orden på livet sitt..Så ofte kan nok det også skje........Små mirakler beibisene våre[:D]