Håper på en god diskusjon!

Mayb31

Elsker forumet
Legger den tilbake da,men jeg vil ikke være med på noe krangling,men å diskutete er vel lov!

Hvem har "rett" til å bli foreldre?

Homofile/lesbiske?
Narkomane,hjemmløse,unge,eldre osv?
Hva mener du???

PLEASE INGEN KRANGLING BARE DISKUSJON! OK?!

Jeg også synes homofile burde ha muligheten til å få barn, men ikke narkomane o.l.

Orker ikke å svare.
Men lykke til med denne diskusjonen her blir det krangel i dag.

Trekker meg fint ut igjen nå [:D]

Unnskyld, absolutt ikke meningen å få til en krangel...får be noen om å slette den da!

ORIGINAL: mayb31

Hvem har rett til å bli foreldre?
Har lesbiske/homofile par rett til dette?
Hva med unge/eldre/narkomane/hjemløse osv?

Uansett hvor ligger grensene mener dere? Finnes det grenser?

Håper på en god diskusjon, uten at det støter noen.

Jeg ser ingen grunn til at homofile og lesbiske ikke kab få barn..
ei heller unge eller eldre til en visss grense!!
men narkomane hjemløse og psykisk syke syns jeg ikke skal få barn før de har orden på livet.. da ødelegger de jo enda et liv ..

Tja, alle har vel i teorien rett til og bli foreldre, men ikke alle er egnet til det.
Homofile og lesbiske syntes jeg at burde kunne velge selv. Tror det var i et foreldre og barn magasin jeg leste om et lesbiskt par som fikk barn med et homofilt par. Uansett hva slags legning man har så kan man bli like gode foreldre uansett.

Når det gjelder narkomane syntes jeg ikke de burde satse på barn. Det medfører så mye slemt for ungene som blir født høye og lider av abstinens.

Andre har jeg ikke noe formening om.

Klem

De homofile som lever som alle oss andre burde jo kunne få lov til å få barn på lik linje som alle oss andre.Det blir født mange barn her i verden som har forferdelige oppvekstsvilkår og da må det jo bare være positivt at snille stabile mennesker kan gi dem ett hjem!
Men de narkomane og hjemløse burde ikke få barn.Da blir jo barna født inn i elendighet.

Tja, alle har vel i teorien rett til og bli foreldre, men ikke alle er egnet til det.
Homofile og lesbiske syntes jeg at burde kunne velge selv. Tror det var i et foreldre og barn magasin jeg leste om et lesbiskt par som fikk barn med et homofilt par. Uansett hva slags legning man har så kan man bli like gode foreldre uansett.

Når det gjelder narkomane syntes jeg ikke de burde satse på barn. Det medfører så mye slemt for ungene som blir født høye og lider av abstinens.

Andre har jeg ikke noe formening om.

Klem

Det sto om to lesbiske som fikk barn sammen i foreldre og barn ja! hu ene hadde vært gravid nå, og nesten gang ble det hu andre! blir jo litt spesielle forhold selvfølgelig, men det var et fint stykke å lese![;)]

Halloen må ikke slette den [:D]
Bare jeg som ikke orker å værme hvis det blir krangerl har vært så mye av det her i det siste.
Og sist det var diskusjon om det ble det litt heftig om det [:D]
Legg den tilbake igjen du [:D]

Helt ærlig ble den slette fordi noen ikke evner og diskutere uten og surve ?? kansje på tide og få litt lærdom i livet ?? herregud jeg blir ille berørt over at noen er så korte jeg stakkars folk,[:@]

Noen gidder ikke å krangle hele tiden i forhold til visse andre her inne [:D]

ORIGINAL: Linni

Noen gidder ikke å krangle hele tiden i forhold til visse andre her inne [:D]

hvis man ikke kan snakke om ting som er sårt og vanskelig er det vel strangt tatt dem som har et problem.. jeg krangler kun med et menneske her inne.
man er vel ikke oppdrat til og kunne snakke omk slikt men det er jeg og har nyt godt av det i livet!

Hvem har rett til å bli foreldre? DE SOM KAN VIL OG ØNSKER Å FÅ BARN!
Har lesbiske/homofile par rett til dette? FRÅ NATUREN SI SIDE KAN DE IKKE FORPLANTE SEG...
Hva med unge/eldre/narkomane/hjemløse osv? TJA..narkomane er vel i ein slik posisjon at de knapt nok kan ta vare på seg selv,SÅ STRENGT TATT NEI...MEN FÅR DE SÅ KAN DE JO FÅ HJELP TIL OMPLASSERING T.D FOSTERHEIM OL.
SYNS AT NÅR EIN FÅR BARN SKAL EIN KUNNE TILBY DE HEIM VEL SÅ MYE SOM KJÆRLIGHET PGA TILHØRIGHET-HAR HEIMLAUSE DET?

Syns egentlig at det må vere opp til kvar enkelt,er ikkje berre å berre å få barn-så ein bør vel ha tenkt igjennom kvifor ein får barnet i fyste omgang..så gamle seier: det er for seint å snyte seg når nasa er vekke!!!

ORIGINAL: louis2

hvis man ikke kan snakke om ting som er sårt og vanskelig er det vel strangt tatt dem som har et problem.. jeg krangler kun med et menneske her inne.
man er vel ikke oppdrat til og kunne snakke omk slikt men det er jeg og har nyt godt av det i livet!

Probleme sist var at vi svarte og folk tålte ikke svare våre og sånn gidder jeg ikke å bli med på.
Enten må vi få si det vi mener eller så holder jeg kjeften sånn som nå [:D]

ORIGINAL: louis2

Hvem har rett til å bli foreldre?

Har lesbiske/homofile par rett til dette?

Hva med unge/eldre/narkomane/hjemløse osv?

Jeg ser ingen grunn til at homofile og lesbiske ikke kab få barn..
ei heller unge eller eldre til en visss grense!!
men narkomane hjemløse og psykisk syke syns jeg ikke skal få barn før de har orden på livet.. da ødelegger de jo enda et liv ..

signerer..

Jeg synes bare dette er en helt normal grei diskusjon jeg[8|][8|]Skjønner ikke hvorfor det skal bli krangling av det............[:-]

Takk memme!
Jeg håpte bare på å engasjere oss litt jeg...
Ønsket ikke å lage bråk,for det liker jeg ikke selv.
Ble litt redd da,så jeg slettet den først,men så la jeg den inn igjen.
Håper jeg ikke ødelegger kvelden her inne nå da....[&:]

Nei virkelig ikke[:D][:D]Det er jo dette som kalles diskusjon!
Godt at noen fortsatt tar insiniativ til å legge ut tråder som denne![:D]
Er det noen som føler seg støtet av temaet av ymse grunner trenger de jo ikke å svare!

ORIGINAL: hildemor_84

ORIGINAL: Linka

Enig i den jeg....Syns ikke narkomane bør satse på barn, om de ikke har tenkt å følge opp barnet....
men ei venninne av meg har faktisk hatt veldig mye problemer med stoff....Har dårlig samvittighet fordi vi tok avstand når det ble for mye...Har litt kontakt igjen, og nå er hun gravid... Eneste hun bruker nå, er røyken, ikke akkurat bra det heller,men graviditeten gjorde jo at hun klarte å få orden på livet sitt..Så ofte kan nok det også skje........Små mirakler beibisene våre[:D]

Jada det er klart at de kan få orden på livet sitt og det er kjempe bra.
Jeg har en tante som er/har vært narkoman, vet ikke om hun er det lenger da vi ikke har hatt kontakt på mange år.
Når hun fikk sitt første barn så ble han tatt fra henne og hun var på kjøret igjen.  De to andre barna hun har fått er det mormor som tar vare på.
Jeg har faktisk ingen tro på at hun kan klare å ta vare på barna sine alene
hvis hun blir helt nykter. Hun har vært narkoman siden hun var 16 og er 40 år nå. Så hun har gått glipp av skole, jobb, forskjellen på rett og galt og mye mye annet. Hadde hun hatt barna hjemme (hadde jeg selv om hun er min tante) ringt til barnevernet. Sørget for at de hadde hentet dem. Gudsjelov har mormor dem!! de begynner å bli ganske store nå...

Kan man ta godt vare på seg selv, kan man få barn syns jeg.. Så det at lesbiske og homofile får barn syns jeg er greit..
Men ikke hjemløse og narkomane!!! Eller de med psykiske problemer..

You must log in or register to reply here.
Back
Topp