Håper på en april/mai spire 2012

tøybleiedilla

Flørter med forumet
Jeg mistet akkurat, hadde SA 5+3 og vi prøver igjen, så håper jeg så inderlig at jeg slipper en mensperiode til.

Har en jente som fyller 3år i januar og vi håper på ett søsken som ikke blir så altfor langt fra i alder.

Krysser fingrene for at klarer det!!

Vanskelig å vite når EL er, så er ikke sikker på å treffe liksom.
 
Vi håper også på snarlig klaff nå! April/Mai tror jeg hadde vært en super tid å få barn på! Ønsker deg masse lykke til - håper det klaffer kjapt til dere!
 
Håper også på en spire i mai <3 :)er inne i 3pp nå
 
Håper jeg også kommer inn - april/mai ca 
 
Jeg å vill gjerne inn hit :)
 
Jeg har mistet for 3. gang nå torsdag i uke 9+3, og selv om vi egenlig burde vente en mens, og jeg ikke skal sjekke el håper jeg å komme hit i mai.....
Det er ingen erstatning for de 3. jeg har mistet, men samme drøm.
 
Håper virkelig det klaffer for oss nå, etter 11 mnd med prøving har jeg min hittil mest normale syklus! Hadde EL i går, og hadde sex i går og forrigårs. Termin vil isåfall bli 2. Mai! Håperhåperhåper
 
Jeg mistet for 10 dager siden. Var 4+3 så veldig tidlig. Håper også at det skal klaffe nå i midten av august, og at jeg kan være medlem her. Har begynt å ta eggløsningstester siden jeg ikke helt vet når EL kommer siden jeg hadde en SA.
 
Håper og å få komme inn her, men det spørs :/ hadde positiv eltest fredag(og lørdag) men mannen kom ikke hjem før søndagen :/ men det kan vel være et håp om at el var søndag? Håper :)
 
Jeg håper også så inderlig på å komme inn her. Har sååå lyst på to tette!
Hadde EL 15. august og hadde sex både dagen før og selve dagen. Dagdrømmer om å være gravid flere ganger til dagen og "henger" her på babyverden hver kveld og leser på alt jeg kan komme over... vet ikke hvor sunt det er, men håper ønsket blir hørt, hehe :)
Håper det blir positive tester på alle her inne og at spirene holder seg fast! :)
*krysser fingrene*
 


amanas skrev:
Håper og å få komme inn her, men det spørs :/ hadde positiv eltest fredag(og lørdag) men mannen kom ikke hjem før søndagen :/ men det kan vel være et håp om at el var søndag? Håper :)


Den fruktbare perioden varer som regel i 5 dager. 2 dager før EL og 2 dager etter, så det er jo håp! Håper spira sitter :)
 
Back
Topp