Håper på det beste

Aromage

Betatt av forumet
Hei på dere!
Gratulerer til oss :love017

Jeg tok en tidlig test 10 dpo som var blenda hvit (men nå ser jeg en strek på den?), og mista egentlig håpet allerede da og var på vei inn i neste pp. Drømte jeg hadde en positiv test den natta, og klarte ikke la det ligge og gikk å kjøpte meg en ny, og der kom det en liten svak svak strek. Det var ikke nok for meg, så tok en digital igår og den sa yes+

Jeg har pcos, så jeg har lest at det kan være større sjanse for å miste!? Jeg håper den sitter der så lenge den skal og jeg klarer etter hvert å senke skuldrene og ikke uroe meg så mye. For nå er jeg et lite nervevrak. :smiley-ashamed004

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere, og håper vi alle får en fin tid fremover sammen. :Heartred:Heartpink:Heartblue

graviiiid.jpg

Har 7 test ofte tester jeg skal brenne opp hver dag fremover + en cb. Håper på å se sterkere og sterkere streker denne uka. :dummy1::dummy:
 
Gratulerer så mye med en liten spire :Heartpink og velkommen :Heartpink:Heartpink
 
Gratulerer og velkommen hit :) Jeg har også PCOS, og ja, det er visstnok litt vanligere å miste med den diagnosen. Men jeg håper vi begge slipper det!
 
Gratulerer og velkommen inn:Heartbigred
Er så glad for at dere begynner å bli noen her inne nå. Og jeg gleder meg til å følge deg videre!
 
Gratulerer! Krysser fingre og folder hender:)
 
Back
Topp