Håper på baby i februar ❤️

Akkurat 4uker nå! :) beveger meg inn i uke 5 i morgen! :D 5 dager igjen til testdagen nå. Litt småkvalm etter frokosten pluss en merkelig og irriterende hodepine/murrende hodepine hele dagen i går, å inatt.. idag også.. så dette blir spennende! :) hodepina var ikke så spennende ;)
 
Akkurat 4uker nå! :) beveger meg inn i uke 5 i morgen! :D 5 dager igjen til testdagen nå. Litt småkvalm etter frokosten pluss en merkelig og irriterende hodepine/murrende hodepine hele dagen i går, å inatt.. idag også.. så dette blir spennende! :) hodepina var ikke så spennende ;)

Hvis jeg ikke fikk skygge test idag er jeg gravid for tredje gang og lure symptomer hver gang, så du må ikke ha mye symptomer for det skal gå godt...
 
Hvis jeg ikke fikk skygge test idag er jeg gravid for tredje gang og lure symptomer hver gang, så du må ikke ha mye symptomer for det skal gå godt...

Nei, men lett å starte tankegangen helt i feil vinkel når det gjelder noe man ønsker seg mest! :) husker bare kvalme og oppkast med min første, da det varte nesten 7 mnd.. ikke noe annet liksom :p
 
Skal vel være 4+2 idag.. hadde mens-smerter i går på dag 10 etter innsett. Men som jeg har skjønt så trenger det ikke bety noe galt? Kjentes ganske godt faktisk.. såpass at jeg måtte på do for å få på bind, for jeg var bombesikker at tanta var kommet, men var ikke det gitt.. idag på morgenen har jeg en del smerter i korsryggen å litt lyse lyse brune greier, som jeg aldri har hatt før.. noe skjer, men får vel bare hente flaska med tålmodighet å bøtte innpå ;)
 
Når tester du?!
 
Hvis det er 10 dager siden innsett av 5dagers hadde jeg sprukket for lengesiden :hilarious: er det mulig å være så tolmodig?! :woot:
 
Hvis det er 10 dager siden innsett av 5dagers hadde jeg sprukket for lengesiden :hilarious: er det mulig å være så tolmodig?! :woot:

Haha sant? En test nå vil jo garantert gi riktig resultat? [emoji23]
 
Jepp! Selv i ferskforsøk vil hcg fra ovitrelle være ute av systemet hos de fleste.

Jeg testet positivt 3 eller 4 dager etter innsett 5-dagers. Da hadde jeg allerede testet ut ovitrelle [emoji85]
 
Jeg er ikke den utålmodige, rett og slett for å ikke bli så utrolig skuffet :)
Ikke flere ganger enn nødvendig vertfall.
For hver gang man ser på en negativ test, vil man bare legge seg å bli der. Neitakk ;)

Klaffer det ikke denne gang, puttes det 2 egg inn :) vi er veldig enige om at vi ikke blir yngre heller, så tvillinger blir liksom dobbel lykke her! :)

Jeg må nok først pause noen dager før man går igang igjen.. er ikke så behagelig der nede for tiden :p
 
Back
Topp