Håper på å nyte det denne gang :D

wenki

Blir kjent med forumet
Sist jeg var gravid sprak blindtarmen min i uke 18. det var forferdlig opplevelse som gav meg mye smerter resten av svangerskapet. . Så denne gang gleder jeg meg til å nyte det, nyte hvert spark og bevegelse :D en ting er hvertfall sikkert, Blindtarmen sprekker ikke igjen :D

Gleder meg til å bli kjent med dere jenter :) Vi har en spennde tid i møte :D

det hørtes ikke godt ut. bra du nyter svangerskapet:-) gleder meg til å bli kjent med deg også:) ja det er utrolig spennende å gravid. å ikke minst tiden etter graviditeten:) gleder meg til magen kommer!

Lykke til jenter og nyt så mye dere kan :)

Nei uff hørtes vondt ut ja.. Bare å nyte det så lenge vi kan :) gleder meg til å kjenne sparkene<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Uff det er ikke greit:( men denne gangen går det bra) vi skal sitte her inne på forumet å skriv å skriv on hvor fint vi har det:)

Hørtes vondt ut :-( håper du får nyte dette! Herlig å kjenne sparkene i magen, det gleder jeg meg mest til! ;-)

Oi, hvordan gikk det? Måtte vel operere mens du var gravid? Min sprakk for mange år siden. Er jo inni granskauen vondt, kan ikke forestille meg hvordan det er når man er gravid.
Forrige gang trodde legen jeg hadde utposning på hovedpulsåren i magen, ble sendt på ul, men alt var heldigvis bra. Litt usikker på hva de hadde gjort om det hadde vært det. kan være dødelig og akutt.

Bra du nyter nå, det skal jeg og gjøre når jeg har roet meg og vet alt er bra ;)

Back
Topp