Håper på å komme hit!

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Heihei :greet025

Hit vil jeg! Har nylig fjernet hormonspiral, så nå skal det ventes en syklus før prøvingen på nr. 2 begynner!
Spennende!

Heihei :greet025

Hit vil jeg! Har nylig fjernet hormonspiral, så nå skal det ventes en syklus før prøvingen på nr. 2 begynner!
Spennende!

Så spennende! Prøver på nr 2 her også! Tok ut kobber spiral i august:) har i følge kalenderen EL i disse dager. Håper vi treffer med en gang!:)

Vi har en gutt på 14mnd fra før:)

Fjerna spiral onsdag, har mens no, so håper det kan klaffe denne mnd ;) nr 3 vi prøver på ;)

Spennende! Jeg har EL i disse dager, men er ikke overoptimistisk for denne PP. Kom hjem fra reise i går (uten sambo), og vet ikke om EL er over. Men kjører på uansett! :) Krysser fingrene for oss :cheers

Trodde jeg skulle ha EL i disse dager men TR kom i stede, bare to uker siden sist. Tror kanskje kroppen min trenger mer tid etter at spiralen er tatt ut enn det eg trodde :p jaja, satser på EL neste uke, så kan fortsatt bli termin i Juni!:)

Så gøy at vi er flere : :3some Sluttet på p-plaster for ca to uker siden, spent på kommende syklus! nr 3 i rekken for oss også! Krysser fingrene for full klaff i 1pp :love017 Lykke til alle sammen

Har el neste veke!! so får tru det blir litt sengekos på oss :) hehe

Spennende!:blob7Lykke til alle sammen, happy humping og alt det der! :thumright

Back
Topp