J
Jentemamma♡
Guest
Igår kom vi hjem fra Danmark, og det var såå herlig å legge seg i egen seng. Vi hadde da sex, ikke noe heftig, men helt "normalt". *flaut* Jeg sovnet rundt i 23.00 tiden, men våknet 00.30 igjen. Hadde da forferdelige magesmerter. Kynnerne kom i harde tak i korsrygg og mage, og jeg ble fryktelig kvalm. De kom så hyppig at jeg ble redd. Jeg begynte og ta tiden og de kom med 5-7 min mellomrom og varte i ca 40-50 sekund. Det gjorde ekstra vondt når jeg lå ned, så jeg var nødt å gå rundt i huset og verket meg halvt ihjel. 03.30 var det så vondt at jeg trodde jeg var nødt og ringe etter ambulanse, så jeg gikk ned igjen, pusset tennene og kledde på meg. Jeg gikk opp i sengen litt igjen og la meg under dyna til sambo, så strøk han gjentatte ganger over korsryggen så det ble godt å varmt, og så sovnet jeg. Når jeg våknet og nå idag har jeg hatt svake tak og mensmurriger, men ikke slik som inatt... Det var en FRYKTELIG opplevelse, og det var så vondt at jeg tror aldri jeg kommer til og ha sex igjen før etter fødsel. Hva i alle dager skjedde? Jeg pleier somregel løpe på toalettet etter samleie, men igår var jeg så trett etter reisen at jeg bare sovnet... håper noen har noen gode svar, eller vet hva som forårsaket dette for det vil jeg ikke oppleve igjen før baby skal komme