Håper noen kan svare....

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vet at det er noen her inne som har hatt SA/MA..

Hvordan var blødningen/smertene deres? Og hvor langt på vei var dere?

Har liksom hørt om de som hadde kjempe store blødninger, og blir litt bekymret. Blødningen min var stor første dagen (mener at eggposen kom ut tidlig første dagen), men nå er det som midten av mensperioden ellers..

Håper på svar....

Noe av det samme her, de 2 første dagene blødde jeg som en foss og finn ut en klump av noe slag (ikke koagulert blod) Jeg fortsatte og blø en del i nesten 1 uke, og noen rester etterpå, alt i alt nesten 1.5 uke [:'(]

eg hadde sa ved første ivf.
satte inn to egg og håpet på at det var det ENE som ville ut igjen,men begge ville nok desverre ut igjen[:(]
testet positivt noen dager før eg skulle teste meg. fikk oppleve lykken i en uke,da begynte det med brunlig utflod som økte på til blødninger. hcgèn steg og mere blod kom. legen ville ha meg inn på sjekk og det var vist ikke noe tvil,dette var en sa[:(]
eg har til vanlig stoooooore mens smerter,og kan ikke si dette var noe vondere,men snakk om det som kom ut, det var MYYYYYE mere enn vanlig mens, på det værste hadde eg tre bind på meg samtidig,men det kan og ha med å gjøre at eg flølte det skulle blø igjennom hele tiden, for eg pleier å bruke ob når eg har mens........ men det blødde bra mye, kunne ikke bevege på en fot uten at det fosset.eg blødde vel i litt over en uke før det gav seg helt.

Hadde MA/SA i uke 10 (utvikling stoppet i uke 5/6).
Veldig vondt da det startet og blødde mye første dagen (inkl. klumper[:'(]), ellers var det som
en vanlig blødning. Men varte en del lengre.

Back
Topp