Håper noen kan svare

Mamma1992

Betatt av forumet
Jeg har ei datter på 6 år fra før med en annen mann enn samboeren min. Men samboeren min og jeg er veldig klare for en til nå.
Ting fungerer tydeligvis ikke hormonelt for meg. Jeg har ikke hatt blødning siden mai 2019, prøvd provera, eggløsningstabletter og sånn, men ingenting skjer. Slimhinnen har ikke ville vokst seg tykkere enn 2 mm.
Men nå de siste to månedene har jeg gått på maksdose med østrogenplaster, og i dag var slimhinnen endelig 7 mm tykk. Men ikke tykk nok ifølge gynekologen. Men planen videre nå er å starte på provera nå og se om jeg får blødning, deretter starte på eggløsningstabletter dag 3. Og følges opp med blodprøver.
Men jeg ble også henvist til prøverør i Oslo. Så dette blir på en måte det siste forsøket før det evt.
Datteren min var det ikke noe problem å bli gravid med, men dette tullet med kroppen startet etter konisering januar 2019.
Så spørsmålene mine er:
- Har noen vært borti lignende før? Og vet hvorfor man ikke produserer nok østrogen til å bygge opp slimhinnen og ikke får eggløsning? Evt hva slags behandling har dere hatt ved prøverør eller lignende?
- Hvor lang ventetid er det på Riksen/Ullevaal?
 
Back
Topp