håper noen kan svare raskt, ang mme og malt

Meieriet

Elsker forumet
Jeg har for lite melk for tida, vesla driver og spiser meg tom, og tenkte derfor å kjøpe inn litt mme å ha i tilfelle hysteri (vi hadde det tidligere i dag, hun ble ikke mett... forferdelig å høre på den gråten!). Er første gang, så kan nada om mme. Tenkte å kjøpe inn ferdig blanda bokser, og jeg har forstått at man har malt i mme når man gir til barna. Prøvde å finne noe om det på flaskeposten, men fant ingenting om det. Lurer på følgende:

Hva er vitsen  med malt? Må man ha det?
Hvor kjøper man det?
Hvordan ser det ut? STår det malt på pakka/esken/boksen/glasset?

Fint om noen kan svare meg litt fort, da mannen er på vei til butikken nå...

Malt er for å stabilisere magen at de får bæsja nok... trenger ikke ha det i alle flasker, man får kjøpt det i matbutikker å det er et klart glass det står malt på det er en brun gugge hehe...
Det står gjerne i nærheten av barnemat men noen steder sammen med hermetiske varer...

takk [:)]
Supert med kjappe rådgivere på BV!!! [8D]

hvor mye skal det være oppi? Står det på glasset?

Malt pleier og hjelpe de for og gå på do, om de blir harde i magen av mme, men det er ikke et must for alle... men det er jo også masse bra vitaminer i malt da....[:)]

det er foresten nesten som syltetøyglass med brun seig... den butikken jeg pleier og ahdle i står ved vitamin og kosttilskudd...

trenger ikke mye av det, det er nesten noe man må prøve seg fram på[:)]

så det er egentlig ikke nødvendig å ha malt oppi dersom vesla bare får mme en gang i blant? Et par ganger i uka f. eks?

(gurimalla, her er jeg grønn... åssen har dere funnet ut dette??? Står det et eller annet sted kanskje??)

Hvis hun bæsjer som vanlig å du ikke merker forskjell på henne de gangene hun får mme så trenger du ikke malt...
Men kan være greit å ha stående...

Back
Topp