Håper noen kan svare, dette er innvikla

Jakobe4

Betatt av forumet
Håper noen gidder og svare meg (desperat tester)

Jeg har som sagt tidligere bare slike eggløsnings tester.... Jeg er ved IKM idag...
måtte på do i natt kl 5 så tenkte jeg fader jeg tar en test for og se...

Svak positiv (svak betyr negativ i eggløsning verden) 

Så leser jeg et sted av vi produserer LH hormonet bare utpå dagen eller dvs utover dagen da.

SÅ da tar jeg en ny test nå i kveld...Sterk positiv...

Svak i natt og sterk nå...

Vet at jeg hadde eggløsning for 14 dager siden...

HAr bestilt gravidtets test så får dem om to dager men guri så lenge og vente.... KAn man "stole på eggløsnings test hele døgnet? Utpå dagen? 

Syntes liksom jeg har så mange symptomer og at en kan jo bli små rar bare av det...:(

Har spurt om noe lignende før her inne og (for noen dager siden) Men huff jeg trenger svar...hehe.. 

HAr googla og får mange ulike svar...Men uansett en kan jo ikke stole helt på en eggløsnings test :/

Jeg har ikke erfaring med å bruke el-tester som g-tester, men detter er jo spennende. Gleder meg til oppdatering. Håper du er gravid:-D

Jeg har ikke erfaring med å bruke el-tester som g-tester, men detter er jo spennende. Gleder meg til oppdatering. Håper du er gravid:-D

Når jeg har prøvd har den blitt sterk positiv uansett når på døgnet.. eller, har ikke testet om natten da :P

Høres rart ut at den er sterk på dagen og svak om natten.. men hvis den er sterk på dagen, er det sikkert noe mer på gang ;) Lykke til, håper du får g-testene snart og joiner oss :)

Leste det hvorfor den er svak på natta... Det er fordi at eggløsnings tester påviser kun hormonet LH som er nesten likt som chg men LH hormonet produseres ikke før utpå dagen uavhengi om det er eggløsning eller graviditet :P 

Skattemamma skrev:
Når jeg har prøvd har den blitt sterk positiv uansett når på døgnet.. eller, har ikke testet om natten da :P

Høres rart ut at den er sterk på dagen og svak om natten.. men hvis den er sterk på dagen, er det sikkert noe mer på gang ;) Lykke til, håper du får g-testene snart og joiner oss :)

Testet forresten på nytt idag med eggløsnings test og den var nesten sterkere positiv idag, trudde ikke det gikk ann etter gårsdagens test men den ble mørk lilla idag og mye sterkere en kontrol streken :P

Jeg har fått positiv eggløsningstest ved graviditet, og de slo ut positive ganske tidlig. Jeg brukte eggløsningstester fordi jeg hadde noen liggende når jeg testet positiv med graviditetstest, så skulle bare teste å se om det var sant at de også ble positive. Men har forstått det slik at sterk-positiv eggløsningstest kan bety graviditet, mens svak-positiv eggløsningstest sannsynligvis er falsk positiv når det kommer til graviditet.

Det er også riktig at man bør ta eggløsningstest utover dagen i stedet for om morgen, for hormon nivået er høyest utover dagen. 

Men ta en graviditetstest for sikkerhetssyld.

Lykke til :)

mamma til en solstråle skrev:

Jeg har fått positiv eggløsningstest ved graviditet, og de slo ut positive ganske tidlig. Jeg brukte eggløsningstester fordi jeg hadde noen liggende når jeg testet positiv med graviditetstest, så skulle bare teste å se om det var sant at de også ble positive. Men har forstått det slik at sterk-positiv eggløsningstest kan bety graviditet, mens svak-positiv eggløsningstest sannsynligvis er falsk positiv når det kommer til graviditet.

Det er også riktig at man bør ta eggløsningstest utover dagen i stedet for om morgen, for hormon nivået er høyest utover dagen. 

Men ta en graviditetstest for sikkerhetssyld.

Lykke til :)

Venter spent på at posten skal komme med graviditets tester idag :D

JA for di var svake for en uke siden og sterke nå :D Jaja er et håp, og er det ikke noe svangerskap så har jeg hvertfall hatt noen spennende dager :P hehe... Ikke så mye og gjøre med...

Back
Topp