Håper noen gidder og svare meg (desperat tester)
Jeg har som sagt tidligere bare slike eggløsnings tester.... Jeg er ved IKM idag...
måtte på do i natt kl 5 så tenkte jeg fader jeg tar en test for og se...
Svak positiv (svak betyr negativ i eggløsning verden)
Så leser jeg et sted av vi produserer LH hormonet bare utpå dagen eller dvs utover dagen da.
SÅ da tar jeg en ny test nå i kveld...Sterk positiv...
Svak i natt og sterk nå...
Vet at jeg hadde eggløsning for 14 dager siden...
HAr bestilt gravidtets test så får dem om to dager men guri så lenge og vente.... KAn man "stole på eggløsnings test hele døgnet? Utpå dagen?
Syntes liksom jeg har så mange symptomer og at en kan jo bli små rar bare av det...:(
Har spurt om noe lignende før her inne og (for noen dager siden) Men huff jeg trenger svar...hehe..
Jeg har som sagt tidligere bare slike eggløsnings tester.... Jeg er ved IKM idag...
måtte på do i natt kl 5 så tenkte jeg fader jeg tar en test for og se...
Svak positiv (svak betyr negativ i eggløsning verden)
Så leser jeg et sted av vi produserer LH hormonet bare utpå dagen eller dvs utover dagen da.
SÅ da tar jeg en ny test nå i kveld...Sterk positiv...
Svak i natt og sterk nå...
Vet at jeg hadde eggløsning for 14 dager siden...
HAr bestilt gravidtets test så får dem om to dager men guri så lenge og vente.... KAn man "stole på eggløsnings test hele døgnet? Utpå dagen?
Syntes liksom jeg har så mange symptomer og at en kan jo bli små rar bare av det...:(
Har spurt om noe lignende før her inne og (for noen dager siden) Men huff jeg trenger svar...hehe..