Håper noe skjer snart!

• Trådstarter Trådstarter hurlahei
  • Opprettet Opprettet
H

hurlahei

Guest
Termin 30 Jan, så noen dager igjen til termin. Fikk de to forrige før termin så håper noe skjer snart!
Var på vekstkontroll på mandag, målte babyen til 3600 gr, og legen sa ho ønsket at eg ikke skulle gå over termin. Legen strippet meg, og eg kjente litt murringer resten av dagen. I går gikk slimproppen, og trudde kanskje noe ville skje. Men idag kjenner eg ingenting.... Hvis ikke noe skjer de nærmeste dagene ville legen ta vatnet på mandag.

Noen som har noe tips til å få fortgang i sakene?

Jeg prøver meg på bringebærbladte! Og sterk mat. Og så var jeg hos frisør i dag i håp om at litt velvære gir god effekt :joyful: Har også fått litt hjelp av mannen ;) Men nå er det 5 dager over termin og det skjer ikke så mye.. :( Prøver å ikke miste motet.. Får håpe noen kommer med noen geniale tips til oss.

Er også på overid, hadde termin den 15 januar. Ingen tegn til fødsel her heller...holder på å gå på veggene hjemme. Dette er nr 2. Nr 1 kom 2 dager etter termin, så håper det snart skjer noe.

Sex og at du får orgasme - det fikk jeg nøye beskrevet hvorfor deg skulle virke av overlegen på føden når jeg ventet nr 2... og jeg måtte til slutt begynne å tenke på feks hva jeg skulle ha til middag.... :hilarious: syntes det var litt mye info om akkurat det. Hehe

Jordmor mente det kunne hjelpe å spise dadler :hilarious:
Hadde termin 14.januar og venter fremdeles, men har ikke blitt så desperat at jeg spiser det enda :pMen verdt ett forsøk om man liker det da:joyful:

Back
Topp