Håper noe er på gang nå snart :)

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Var til jordmor i går og ble strippet, livmortatt var avflatet, myk og eg hadde 2 cm åpning.
Hadde noen blødninger og spottinger i etterkant.
Kjente lite til murringer og dette i går, bortsett fra at kroppen sa stopp og eg var halvveis i koma hele ettermiddagen.

Er i dag 39+0 uker. Når eg står opp i dag så gikk, deler eller hele av, slimproppen. Vet jo at det ikke er noe sikkert tegn, men sist gikk den dagen før riene begynte.
Magen er nå veldig stram innimellom, men klarer ikke heøt å kjenne om det er sammentrekninger eller hva, kjenner noe murringer og nedpress.

Mamma kommer på besøk på søndag, og pappa og samboeren kommer på tirsdag :)
Hadde vert kjekt om lillebror er født til de kommer :)

:smiley-bounce013 :smiley-bounce013 :smiley-bounce013

Håper det skje noe for deg!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Hun var inn i åpningen og tøyde/røsket litt i hinnend rundt hodet til babyen ;) For å prøve å få litt fortgang på fødselen :)

Var til jordmor i går og ble strippet, livmortatt var avflatet, myk og eg hadde 2 cm åpning.
Hadde noen blødninger og spottinger i etterkant.
Kjente lite til murringer og dette i går, bortsett fra at kroppen sa stopp og eg var halvveis i koma hele ettermiddagen.

Er i dag 39+0 uker. Når eg står opp i dag så gikk, deler eller hele av, slimproppen. Vet jo at det ikke er noe sikkert tegn, men sist gikk den dagen før riene begynte.
Magen er nå veldig stram innimellom, men klarer ikke heøt å kjenne om det er sammentrekninger eller hva, kjenner noe murringer og nedpress.

Mamma kommer på besøk på søndag, og pappa og samboeren kommer på tirsdag :)
Hadde vert kjekt om lillebror er født til de kommer :)

:smiley-bounce013 :smiley-bounce013 :smiley-bounce013
Akkurat slik begynte fødselen til nr to:) lykke til, håper han kommer snart!!:)

Venter nr 3 4. August:)

Åh.. Misunnelig ;) Tørr ikke spørre min jordmor om det jeg :P
Må dere spørre selv eller spør de?

Spør om hun kan sjekke deg, så vil jeg tro hun tilbyr å strippe om det er klart:) er i hvertfall slik her:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Spør om hun kan sjekke deg, så vil jeg tro hun tilbyr å strippe om det er klart:) er i hvertfall slik her:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Hadde nok den siste jordmortimen min i går jeg :/

Lykke til :)

Back
Topp