håper lille bare har rift i endetarmen

plutt

Elsker forumet
VIP
Er jeg litt begymret ja det kan man si..[&:][&:][&:]

Skiftet nettop bleie på lille man,,, blir skremt da jeg finner tre små dråper friskt blod i avføringen hans. Han har hat grøn avføring siden i går. men ikke gitt tegn til noe magesmerte eller anna ubhag... Smiler når han er voken og sover godt når han sover, spiser godt gjør han og...

jeg full ammer han.

Ringte legevakten på minutte og fikk besksje om å se det ann om det kom i neste bleie og el om han skulle bli dårlig. Kan si jeg venter spent på neste bleie pakke ja.

Hun mente det kunne være et rift noe som oftest oppstod hos babyer siden tarm systeme enda er ferskt. og siden den avføringen ville endre seg i løpet av ukene som går.

Jeg har opplevd det samme...men neste bleie var helt fin....han hadde også grønn slimete bæsj når det skjedde.
Ventet på neste bleie og når den var fin roet jeg meg fort[;)]

Har opplevd det samme, men da var det ikke snakk omnoen få dråper.. hele avføringen var grønn og blandet med blod.... ringte hs og legevakten ig fikk nøyakig samme svar..; vent til neste bleie før du engster deg, er mest sannynlig bare en rift.
Kan jo tenke seg til hvem som var super nervøs for hva neste bleie ville inneholde, men jammen var neste bleien helt fin[:D] Han har hatt det et par ganger til, i forbindelse med magevondt, så det går nok helt fint skal du se[:D]

Back
Topp