Håper jeg kommer inn her:)

Skorpion80

Flørter med forumet
*MIA*
Hei alle sammen!
Håper jeg kommer inn til dere. Jeg er 32 år og har to barn. Håper på at det er en liten spire i magen.
Jeg skal ta en test nå på søndag. Skulle gjerne tatt en med en gang, men det blir vel noen dager for tidlig.
Håper jeg kan slå følge med dere her inne. Da blir termin 25 september.

jej, vi håper også du får bli med oss videre :) bare koselig med flere damer og spirer :) Lykke til med testing :)

Klart det er spennende :) er gøy med den spenningen også da. Håper bare at dere får det resultatet dere ønsker xxxx

Da har jeg vært på apoteket å kjøpt tester. Skal ta en test i morgen tidlig. Kanskje litt tidlig, men klarer
Ikke å vente helt til søndag.
Selv om dette blir mitt tredje sv.skap(5 hatt 2 sa) så er det fortsatt like spennende. Harsommerfugler i magen og
er litt småkvalm.

så spennende! masse lykke til :D

Hei igjen. Har tatt en test i dag og den var negativ. Er litt skuffa, men vet jo at jeg tester tidlig. Har fortsatt et håp.
Hatt masse murring i magen i natt, nesten ikke fått sove. Føler at mensen skal komme. Jeg blir nesten litt sprø av dette her.

Håper fremdeles du bare har testa for tidlig og at du kommer med her i forumet du og ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Hei igjen. Har tatt en test i dag og den var negativ. Er litt skuffa, men vet jo at jeg tester tidlig. Har fortsatt et håp.
Hatt masse murring i magen i natt, nesten ikke fått sove. Føler at mensen skal komme. Jeg blir nesten litt sprø av dette her.

Skjønner du er skuffa. men vent til ikm, så slipper du å lure på om det er for tidlig eller ikke. Håper virkelig at du kommer inn hit! :)

Det er femdeles håp, en venninne av meg testet ikke positiv før i uke 5..... noen produserer bare ikke like mye hcg i starten av svangerskapet... ta en ny om et par dager du :) Lykke til!

Back
Topp