Håper jeg kan henge med dere

Kivo

Andre møte med forumet
Hei:greet025
Jeg fant ut at jeg er gravid denne uken, snart 5 uker. Dette var delvis ikke planlagt og jeg føler meg veldig alene om gleder og bekymringer, siden jeg ikke vil fortelle det til noen på en stund enda. Så jeg håper jeg kan bli med i gjengen deres. Jeg har aldri skrevet på et forum før så jeg syntes det er litt skummelt:smiley-ashamed004 og håper jeg gjør det riktig.

Grunnen for at jeg tok en test var fordi jeg hadde så veldig ømme bryster, men i dag er de mye mindre ømme:smiley-ashamed008 Jeg er så innmari redd for å miste frøet mitt, jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet. Er det vanlig at symptomene går litt opp og ned? Hvordan har det vært for dere?

Gratulerer med positiv test ❤️ Her begynte symptomene veldig seint sammenlignet med sist graviditet og jeg trodde jeg skulle slippe kvalme og ryggsmerter, men de kom til slutt. Går litt opp og ned her også. En dag er jeg bare litt kvalm, mens andre dager henger jeg over toalettskålen. Jeg kan være helt utslitt ene dagen og så full av energi neste.. tror det er veldig vanlig, men jeg er bare sjeleglad for de dagene jeg nesten ikke er kvalm ☺️

Jeg fant ut at jeg er gravid denne uken, snart 5 uker. Dette var delvis ikke planlagt og jeg føler meg veldig alene om gleder og bekymringer, siden jeg ikke vil fortelle det til noen på en stund enda. Så jeg håper jeg kan bli med i gjengen deres. Jeg har aldri skrevet på et forum før så jeg syntes det er litt skummelt:smiley-ashamed004 og håper jeg gjør det riktig.

Grunnen for at jeg tok en test var fordi jeg hadde så veldig ømme bryster, men i dag er de mye mindre ømme:smiley-ashamed008 Jeg er så innmari redd for å miste frøet mitt, jeg klarer nesten ikke tenke på noe annet. Er det vanlig at symptomene går litt opp og ned? Hvordan har det vært for dere?

Gratulerer! :Heartred Av akkurat samme grunner synes jeg det var kjekt å bli med i forumet. De dagene jeg er pessimist er det kjekt å lese om andre som tenker langt fram. :)

Kjenner meg definitivt igjen i at symptomer går opp og ned. Er veldig takknemlig de dagene jeg kjenner mye.

Gratulerer:Heartred her merker jeg mye forskjell på brystene fra dag til dag. I de to forige graviditetene hadde jeg ikke ømme bryster i det heletatt. Ikke en dag en gang! Så ble faktisk litt overasket av at de har vert litt ømme denne gangen.

Er veldig vanlig at det går litt i bølgedaler har jeg forstått. Så lenge du ikke har smerter og blødninger, då hpr nok dette fint:thumright

Gratulerer med positiv test! Kjenner meg veldig godt igjen i den frykten. De første ukene er grusomme!

Gratulerer ❤️

Tusen takk for alle svar ❤️ Det var jammen koselig at så mange svare på min første post☺️

Det er godt å høre at det er flere som opplever at det går litt opp og ned med symptomene. Jeg prøver å tenke at så lenge jeg ikke blør eller har vondt så er alt som det skal. Jeg tror jeg noen ganger glemmer litt at det faktisk er størst sannsynlighet for at det går bra hehe

Som den noob’n jeg er, så lurer jeg på om jeg på noen måte kan «følge» mai 2021-gruppa? Jeg ser at det står mayday på noen, det betyr sikkert at dere hører til denne gruppen? Sorry hvis jeg spør veldig dumt

Som den noob’n jeg er, så lurer jeg på om jeg på noen måte kan «følge» mai 2021-gruppa? Jeg ser at det står mayday på noen, det betyr sikkert at dere hører til denne gruppen? Sorry hvis jeg spør veldig dumt
Vi som har mayday2021 ved siden av nicket er med i mai sin skjulte gruppe. Det er noen kriterier som du må oppnå før du får være med i skjult gruppe ;) tror det er mulig å «følge» enkelte samtaler, men gravidhjernen min husker ikke hvordan akkurat nå..

Hei :greet025
Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit til oss:hilarious:
Jeg har også symptomer som kommer og går , trur vi er en del her inne faktisk , og ganske normalt :smug:

Gratulerer! :Heartred Jeg er heller ikke så langt på vei og har ikke fått så mange symptomer helt enda. Men i forrige svangerskap varierte det ganske mye fra dag til dag :love2

Gratulerer så mye!:love7
Syns noen av symptomene har dabbet av litt. Har ikke hatt så ømme bryster de to siste dagene blant annet. Men utifra det jeg leser så er det veldig opp og ned på slike symptomer så prøver å roe meg på det:nailbiting:

Det er godt å høre at det er normalt at symptomene dabber av litt, og fint å vite at det flere av oss:cat: Jeg trodde aldri jeg skulle bli sånn hysterisk og at dette skulle bli så altoppslukende:hilarious: Håper det dabber av litt etterhvert også:p haha.

Tusen takk for alle gratulasjoner:Heartpink Dere får meg til føle meg veldig velkommen i gruppa:love017 Takk for det!

gratulerer med positiv test <3 helt normalt at symptomene går opp og ned :)

Back
Topp