Håper jeg ikke tråkker noen på tærne

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Det er virkelig ikke meningen å trå over grenser altså :( Jeg så bare gjennom våre viktigste tråder, kom da over sladretrådene som Troillmor opprettet. Disse blir jo ikke oppdatert mer, og det dukker jo fremdeles opp nye, så tenke det kanskje var litt lurt å ha noen som virket.

Håper inderlig ikke jeg går for langt med å gjøre dette :(

Veldig lurt! Flott noen tar ansvar :)

Tror nok Troillmor har stor forståelse for det UneMi, og at hun er glad for at noen tar ansvar videre :-)

Tror ikke du tråkker noen på tærne ved å gjøre det. Bare bra at noen tar over mener nå jeg.

Det er nok litt tøft å se at alt bare forsvinner for hun som har hatt dette. Hun har jo ikke akkurat forsvunnet herfra på en enkel måte. Jeg kunne jo spurt om hun ville fortsatt hatt trådene, eller om noen andre kunne overta. Så det startet å komme noen nye, så blir jo dumt hvis de blir stående uten respons :(

Du har forsvidt rett UneMi... er utrolig vondt og sårt å se at jeg forsvinner mer og mer ut.
Ut av terminliste, ut av sladrevennlista, "mister" trådene jeg har ansvar for....
Først vil jeg si, jeg er ikke sint eller bitter eller noe... skjønner dere rokerer om... helt forståelig, men hadde vært koselig med et bittelitte varsku!.
Og det hadde vel antagelig skjedd før eller siden likevel. men hadde kanskje håpa at det hadde fått gå til jeg spurte om noen kunne overta selv... spessielt siden disse listene ikke var no særlig brukt disse siste ukene.
I ønske-lista er det bare en ny(det var på torsdag) som har satt seg opp etter forrige oppdatering.
og de som slår deg sammen må skrive seg inn i sladrelista selv for å bli satt opp der.
Den lista har ingen skrevet seg inn i etter forrige oppdatering som var 20. april.
Tror jeg hadde tatt det litt lettere om det var hengt seg opp en lang ventekø i listene jeg oppretta.

Ikke nok med å ha mistet lille, så må jeg se jeg "forsvinner" mer og mer selv også.
Har egentlig hatt planer om å bli for dere her inne på oktober13 er en fantastisk bukett med mammar og kommende mammar, men for øyeblikket vingler jeg littegrann.
Ikke bare pga dette men også fordi alt dere gjennomgår nå og jeg har vært heldig å gjennomgå tidligere er hjerteskjerende for en fersk englemamma.

Men for å ha sakt det... dere er fortsatt fantastiske, Og føler meg egentlig lengst inne i dypet ikke tråkka på tærne.
Livet må gå videre både her og der så det hele igrunn veldig forståelig.
Bare litt vanskelig å takle når man føler seg hudløs utvendig og hul innvendig.

Klemmer fra meg!

Back
Topp