Mammamedmage2014
Andre møte med forumet
Har 2 barn fra før, ønsker ett tredje.. Håper alt klaffer på første forsøk, og at jeg havner her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til! Når skal du teste?Har 2 barn fra før, ønsker ett tredje.. Håper alt klaffer på første forsøk, og at jeg havner her
Haha, jeg aaaaaaaaner ikke.. Jeg har eggløsning nå i disse dager, så det blir nok ei stund til.. 14 dager, kanskje? ( Jeg har 2 prevansjonsbarn fra før, så dette er nytt for meg )Masse lykke til! Når skal du teste?
Hehe, morsomt å prøve noe nytt også! Spennende! Happy humping, og lykke til!Haha, jeg aaaaaaaaner ikke.. Jeg har eggløsning nå i disse dager, så det blir nok ei stund til.. 14 dager, kanskje? ( Jeg har 2 prevansjonsbarn fra før, så dette er nytt for meg )
Det hadde ikke vært feil om det klaffet med en gang, men skjebnens ironi vil det vel kanskje annerledes..?2 prevensjonsbarn fra før da kan det hende det klaffer på første forsøk masse lykke til
vi krysser fingerne for detDet hadde ikke vært feil om det klaffet med en gang, men skjebnens ironi vil det vel kanskje annerledes..?