håper jeg får lov...

vevina

Forumet er livet
til å komme inn hit til dere, og at jeg får bli i maange lange mnd. og får bli godt kjent med alle jentene her på februar!!

er fire dager til ikm, tok noen tester i går kveld, i dag til morran og en digital i formidag og alle sa det samme.

GRAVID

vi har bare vært prøvere siden februar, så er ikke så lenge. og sambo er mye ute å reiser i jobben så er så utrolig gla for at det klaffet så fort.
håper bare jeg fortsetter å få positive tester.

hehe JA er testoman, har en til med uke indikator jeg tenkte jeg skulle spare til etter ikm.

er utrolig gla, men samtidig syns jeg det re vanskelig å skjønne at det er virkelig, må nok gå litt id før det går helt opp for meg.
håper alt går bra!

har ikke så mange symptomer, "mens" murringer, litt irritert om dagen, og vondt i hode, er forkjølet å så det hjelper vel ikke.
men merker ikke så mye annet en stort sett det samme jeg føler føre hver mens, kanksje derfor det er vanskelig å innse at jeg faktisk kan være gravid.

Gratulerer så mye med spire og velkommen hit til oss! [:D]

Gratulerer og velkommen til oss her på februar. [:D] Skal bli kjekt å bli bedre kjent med deg.

Gratulerer enda en gang [:D][:D]

tusen takk

ORIGINAL: SunShin

ORIGINAL: lillemy1985

Gratulerer og velkommen til oss her på februar. [:D] Skal bli kjekt å bli bedre kjent med deg.

[:D][:D]

Gratulerer så masse!!![:D]

Gratulerer så masse! Velkommen hit![:D]

velkommen[:D]

Velkommen hit til oss, syns det er så koselig at det kommer flere og flere her inn, mer liv og røre.

Gratulerer [:D]

Gratulerer[:)] Har så og si ingen symptomer jeg heller[;)]

Velkommen til februar2011 og gratulerer så masse med positive tester[:D]

Gratulerer med spire i magen, og velkommen hit til oss:)

Back
Topp