Håper jeg får den glede..

*Tessa*

Gift med forumet
av å joine dere her inne[:D]

jeg venter spent på om det kommer noen TR eller ikke..Er nå 1 uke over ikm.

jeg har testet,og innbiler meg selv at jeg ser en strek, altså på den første jeg tok så jeg , og den jeg tok to dager senere er jeg litt usikker på, også en dag etter det igjen, syntes jeg at jeg ser en svak strek.Men dette er så svakt at det nesten ikke er der, så tørr ikke håpe på noe ennå.

Skal teste igjen i morra, for har bare 1 test igjen, så sparer den litt[:)] Blir spennede..

Jeg hadde veeeeldig svake streker, men tok en CB og da var den veeeldig positiv. Kjøp deg en sånn du[:D] Tipper du er gravid jeg[;)]

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Jeg hadde veeeeldig svake streker, men tok en CB og da var den veeeldig positiv. Kjøp deg en sånn du[:D] Tipper du er gravid jeg[;)]

Tenkte jeg skulle kjøpe en på nettet nå, men så kom jeg på at jeg bare kan dra til byen å kjøpe en[:D] så blir nok til det i morgen[:)](eller i dag ) spørs om jeg klarer å vente nå..

Gå til byen og kjøp NÅ[:D]

hihi du får meg jo helt gira her[8D] skal ikke se bort ifra at det er nettopp det jeg gjør[:D]

Var akkurat det jeg gjorde sist lørdag, og den var veldig positiv selv om jeg tok den midt på dagen. Gleder meg til oppdatering[:D][:D][:D]

Lykke til! Jeg krysser fingrene for deg! Anbefaler også å kjøpe en digital. 

Det er jo søndag i morgen, så da må du kjøpe i dag[;)]
Masse lykke til!!!
Krysser fingrene for deg, og tror at du er gravid[:)]

Dette høres jo veldig positivt ut, hadde løpt å kjøpt en test, hadde også veldig svake streker til å begynne med...[;)]

Krysser fingrene for deg [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Dette høres jo veldig positivt ut, hadde løpt å kjøpt en test, hadde også veldig svake streker til å begynne med...[;)]

Krysser fingrene for deg [:)]

Eller to...Just in Case...[8D]

Helt enig. hihi

ORIGINAL: Linn1986

Det er jo søndag i morgen, så da må du kjøpe i dag[;)]
Masse lykke til!!!
Krysser fingrene for deg, og tror at du er gravid[:)]

Bor i sverige,så her er det åpent[;)]

NÅ??? Har du testet??[:D]

fikk endelig kjøpt meg en test i går, tok sin tid[:D]

men den blir negativ..[:(] så da vet jeg ikke ennå. Er nå 9 dager over ventet mens, så får vel bare vente å se om den dukker opp eller ikke[:)]

Back
Topp