Håper jeg får bli her❤️

Ønskegull

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Er 5+3 dager gravid i dag, og har drøyd lenge å komme hit til termingruppa
Lille spire er resultatet av vårt andre ivf forsøk, (fikk også en gutt i 2014), og veien til nr 2 har vært nesten like slitsom som nr 1.
Har hatt 4 kjemiske graviditeter siste 1,5 året, så er veldig stressa, å bekymrer meg for ALT. Værre nå en sist, faktisk!

Alt ser foreløpig bra ut, og alle prøver er fine, men jeg blør en dråpe eller to ca annenhver dag, så jeg er hele tiden livredd for en SA.
Det stopper heldigvis å blø like raskt som det kommer, så satser på at det er kun skjøre slimhinner som gjør det!
Tok en hcg blodprøve på fredag, og skal ta en ny mandag, så håper at alt ser bra ut da❤️
Har time til tidlig ultralyd når jeg er 6+6

Gratulerer[emoji173]️ Forstår så godt all din bekymring, håper du får bli i november gruppen. Jeg er heller ikke i stand til å glede meg og "melde" meg helt inn i denne gruppen. Skal på tul i morgen, er da 6+5. Ønsker deg lykke til, håper for deg[emoji173]️

Gratulerer[emoji173]️ Forstår så godt all din bekymring, håper du får bli i november gruppen. Jeg er heller ikke i stand til å glede meg og "melde" meg helt inn i denne gruppen. Skal på tul i morgen, er da 6+5. Ønsker deg lykke til, håper for deg[emoji173]️

Ååh, så heldig som har tul allerede! Så spennende! Oppdater oss da[emoji4] Alt er helt sikkert i orden[emoji173]️ Lykke til!

Gratulerer så mye og velkommen [emoji178]

Ååh, så heldig som har tul allerede! Så spennende! Oppdater oss da[emoji4] Alt er helt sikkert i orden[emoji173]️ Lykke til!

Får tul på grunn av tidligere graviditet i eggleder, mistet høyre eggleder. Ganske sikker på at denne er på rett sted, men veldig engstelig for å få dårlig beskjed. Oppdaterer sikkert.. Tusen takk[emoji5]

Håper også du får være her med oss! ♡
Gratulerer og velkommen! ;)

Back
Topp