Håper jeg blir med i denne gruppa!

Lykke til :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tisser ørten ganger om dagen, har en ekkel, metallaktig smak i munnen store deler av dagen, og er trøtt og sliten hele dagen... Venter TR mandag 3.3! Så skal begynne testing om et par dager. Har en god følelse denne gangen ;)

*krysser fingrene*:)
Har testingen startet? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har testingen startet? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har startet testing, men fortsatt ikke noe positiv strek.. Bruker testene fra billigtester.no, noen som har erfaring med dem? Har ikke sett noe til tante rød heller da, så krysser fingrene så lenge jeg kan!
 
Har startet testing, men fortsatt ikke noe positiv strek.. Bruker testene fra billigtester.no, noen som har erfaring med dem? Har ikke sett noe til tante rød heller da, så krysser fingrene så lenge jeg kan!
Har veldig god erfaring med de!! :) Fikk positiv 7 dpo!! :) Hvor mange dpo er du? Velkommen inn hit ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har også god erfaring med de. Fikk pos 9 dpo denne gangen. Men det varierer jo veldig fra person til person. Noen får jo ikke positive tester før flere dager etter ikm! Håper for dere!:)
 
Tante Rød kom på besøk i dag, så da er vi vel offisielt i gang med pp9 :( ... Lykke til videre til alle dere i November! Selv får vi håpe vi får verdens fineste julepresang i midten av desember! <3
 
Tante Rød kom på besøk i dag, så da er vi vel offisielt i gang med pp9 :( ... Lykke til videre til alle dere i November! Selv får vi håpe vi får verdens fineste julepresang i midten av desember! <3

så trist! Håper du får ein fin julepresang neste år ❤️ lykke til!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh. Så kjedelig! Håper det klaffer for dere neste periode!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp