Chisme
Glad i forumet
Me forrige var termin 22. April 2010, men han kom ikke før uke 42, altså 4. Mai! D var jeg apsolutt på ingen måte innstillt på.. Hadde regna me å få for tidlig, begynte me kynnere allerede rundt 3 mnd på veg og vært mye plaga.. Men så sånn gikk d.. Så nå håper jeg til gudene å få føde en baby i mars, kommer til å stå utafor på sjukehuset til de setter meg i gang i ca uke 39 om d ikke har skjedd noe da..
Sleit me fødselen, hadde drypp og helt jævlige og tette rier, hadde rier i 36 timer, hvorav de siste timene var helt grusomme.. Spøy, fikk ikke i meg mat og sjønte sjølv på slutten at den gutten lå feil og ikke ville ut.. Men d værste var at når de jævlige riene slapp kunne jeg grue meg til en ryggvondt (han klemte på noen nerver) mellom riene som var dobbelt så ille som riene og jeg grugleda meg til neste ri så jeg ikke kjente ryggsmertene så godt..
Så jadda jeg har fødselsangst.. Ikke for normal fødsel, men mot sånn jeg hadde d eller lignende.. Ungen var 3780 g og 51 cm, hadde d vært noen uker før, kanskje d hadde gått.. De kunne nemlig ikke love at bekkenet mitt var stort nok heller for neste fødsel og tenk om neste gjør d samme..? :/
Men altså skal prøve å snakke meg igjennom d me jm og finne en god løsning, og jeg melder meg inn her for å prøve å ikke skuffe meg sjølv, just in case...!
Var litt godt å få ut forresten...;) Hehe
Får håpe neste fødsel blir mye enklere for deg!