håper håper

nnugni

Glad i forumet
håperpå å komme hit inn nå
 jeg er veldig utolmodigog dette blir vår 4pp
 
Jeg håper også på å komme inn hit. Førstemann satt på første forsøk uten at vi trengte å prøve en gang. Denne gangen ser det ut som det blir mer prøving. Ønsker oss så veldig en liten skatt til! Lykke til med prøvingen!
 
Håper også på å komme inn her med en liten september-spire i magen :D Er 6 pp vår nå, ble sååå skuffet da tr kom, men det er bare å holde hode oppe å prøve på nytt! :) Lykke til alle sammen :D
 
Hei! Jeg slenger meg på denne.. Tror det blir septemberbaby på oss!  Har vært gravid tidligere, liten glipp med kondomen, men var ikke klar over det før jeg SA i uke 10. SÅÅ krysser fingrene for at det går like fort denne gangen også :) :) 
 
Di gangen jeg har blitt gravid så har d heller ikke vært planalgt, å d har virka så jeg ble gravid kjempelett. Har en datter på 6 år, og har mistet 3 stk etter henne. Nå når vi planlegger flere så er det helt umulig ser det ut som! Har prøvd i 6 mnd nå :(
 
huff, kan ikke forestille meg hvordan det er for deg!:( Håper at du blir gravid snaart! Hadde vært en fantastisk julegave! Trist at du har mistet tre stykker, det unner jeg absolutt ingen!! Synes det var heelt forferdelig den ene gangen.. Krysser fingrene for dere!! :) 
 
Takk, håper også det :)
Nei d har ikke vært lett, men livet må gå vidre. Aller værst når man er kommet et stykke ut i svangerskapet. Men tiden leger alle sår, er det ikke det de sier :)
Satser på at vi får en fin overaskelse i jula i år :)

Håper dere også lykkes med septemberbaby :D
 
Back
Topp