Håper fremdeles...aner ikke hva jeg skal tro jeg :-S

RAB

Glad i forumet
...ventet TR på tirsdag...kom en blødning onsdag...men det kom sååå lite...blør ikke noe nå 2 dager etter...kom nesten ikke noe i går heller...HELT ulikt meg... og forrige uke var jeg endel kvalm...det synes jeg er bedre nå.... Tok en test søndag morgen...den var negativ... dette er mystisk.... kjenner at jeg kvier meg for enda en test.....for jeg vet liksom at den er negativ...eller frykter at den er negativ... men merkelig syklus jeg plutselig har fått...

Noen med lignende erfaringer?

kan jo hende at du har vært gravid.. I mars så test jeg pos, og jeg var sikker på at jeg var gravid for jeg hadde fått melk i puppene og hadde blodtrykksfall, det hadde jeg sist med gullet også... men jeg fikk "mensen" noen dager senere, så forsvant alle symptomene etter en ukes tid... ikke for å skremme deg, men slapp av og tenk på andre ting. Ta en test om TR ikke dukker opp om 3-4 dager...

klem

Har ikke opplevd noe sånt nei.Hvilken type test tok du?
Jeg testa positivt i går, men hadde tidligere på dagen brukt en sånn test hvor det er 2 felt hvor det skal komme 1 strek i hvert felt, men den var negativ.
Så noen timer etterpå prøvde jeg en sånn clareblue hvor du får klart svat GRAVID eller ikke GRAVID, og der stod det GRAVID 2-3 på meg :D
Kanskje det er testen som var feilen??

Nei,har ikke vært borti det! Så har desverre ikke noe kloke ord til deg. Men jeg ville kanskje også prøvd en clareblue der det står om du er gravid eller ikke. Man kan jo aldri vite med disse testene heller.
Uannsett,lykke til!

Back
Topp